עיריית חיפה, צה"ל ומשרדי הביטחון והחינוך קיימו שני ימי חשיפה לתלמידי כיתות י"א, י"ב והוריהם לקראת הגיוס לצה"ל

במסגרת שיתוף פעולה בין מנהל החינוך בעיריית חיפה לבין צה"ל, משרד הביטחון ומשרד החינוך, התקיימו השבוע שני ימי היכרות עם החיילות השונים בצה"ל. לאירוע, אשר התקיים במרכז קריגר בחיפה, הגיעו אלפי תלמידי כיתות י"א- י"ב מבתי ספר בחיפה ומהערים הסמוכות

במהלך ימי החשיפה הוצגו בפני התלמידים המיועדים לגיוס עמדות טכנולוגיות צבאיות, מתחמים בהם החילות השונים בצה"ל הציגו את מאפייניהם הייחודיים והדרך להתקבל אליהם, התקיימו מפגשי שיח עם לוחמים וניתן מענה רחב על שאלות ובקשות בעמדת מיטב. במהלך היום הועלתה הצגה שעסקה בהכנת בני הנוער לשירות צבאי משמעותי.

האירועים הסתיימו במפגש מקוון עם ההורים, בהובלת מפקד מיטב, אל"ם אלון מצליח. המפגש עסק בהכנה לצה"ל, צו ראשון, תהליכי איתור ומיון, שיבוצים ביחידות צה"ל ועוד.

ממינהל החינוך בעיריית חיפה נמסר: "היום יותר מתמיד חשובה ההכנה הנכונה לקראת השירות הצבאי. מנהל החינוך מוביל במהלך כל השנה ובכל בתי הספר העירוניים תכניות שונות העוסקות בנושא, במטרה לאפשר לתלמידי העיר להגיע לשירותם הצבאי מוכנים יותר, ובכך הם מגיעים לשירות משמעותי יותר. התכניות השונות כוללות רכישת מידע, עיסוק בסוגיות ערכיות ומוסריות, גיבוש ציפיות רציונאליות מהשירות הצבאי וחיזוק היכולת להתמודד עם מצבי לחץ".

בצילום מימין לשמאל:
מפקדת לשכת גיוס חיפה, סא״ל נטלי כהן חנוך,
ראש דסק דיגיטל במיטב, סג"מ נדב שטרום
ראש מנהל החינוך בעיריית חיפה, אילנה טרוק,
ורמ"ד רשויות לשכת גיוס, רס״ן תאיר ביטון כהן,
בשיחה עם מלשב"ים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות