רועי לוי ראש העיר נשר נבחר לסגן יו"ר המרכז לשלטון מקומי

באספת המרכז הראשונה לקדנציה, נבחר פה אחד ראש עיריית נשר רועי לוי לכהן כסגן יושב ראש המרכז לשלטון המקומי, ראש עיריית מודיעין חיים ביבס

היום ה' התקיימה האספה הראשונה לאחר הבחירות של מרכז השלטון המקומי במשרדי המרכז בתל אביב. באספה נכחו למעלה מ-80 ראשי רשויות מכל הארץ שהגיעו כדי לפתוח את הקדנציה הנוכחית של ראשי הרשויות בישראל. חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין נבחר פה אחד בפעם השלישית לכהן כיו"ר השלטון המקומי ולאחר מכן אישרו הנוכחים סדרת מינויים חדשים למרכז. רועי לוי, ראש עיריית נשר נבחר בפעם הראשונה לכהן כסגן יושב ראש המרכז.

תפקידו של המרכז לשלטון מקומי הוא להוות גוף ייצוגי עבור הרשויות המקומיות בישראל תוך קידום האינטרסים המקומיים מול גורמי הממשלה השונים, וכן בפני מוסדות ציבוריים וארגונים בארץ ובעולם.

רועי לוי אמר "אני מבקש להודות ליו"ר השלטון המקומי שהציע את מועמדותי לשמש כסגן יו"ר המרכז לשלטון מקומי, ולראשי הרשויות שבחרו בי. השלטון המקומי הוכיח את יכולותיו במשברים שפקדו את המדינה בשנים האחרונות והיווה כתובת ומענה לאזרחים.יחד עם חיים וחברי ראשי הרשויות, נפעל לחיזוק מעמד השלטון המקומי וראשי הערים."

צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות