כבוד: תיכון מקיף "שיפמן" בטירת כרמך נבחר כתיכון מצטיין על ידי משרד החינוך בתחום הערכי, חברתי ולימודי

בית הספר התיכון "שיפמן" בטירת כרמל  נכלל ברשימת החטיבות העליונות המובילות בארץ בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וצוותי ההוראה בו יקבלו תגמול מיוחד. ראש העיר, אריה טל: "גאווה גדולה לעיר, נמשיך להשקיע משאבים ותקציבים חסרי תקדים בחינוך בטירת כרמל"

תיכון מקיף שיפמן בטירת כרמל נבחר על ידי משרד החינוך כאחד מתוך 338 בתי ספר תיכונים בארץ שהצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי בשנת הלימודים האחרונה, תשפ"ג.
בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך: שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת. הרשימה פורסמה היום (ראשון) על ידי משרד החינוך.
בעקבות הבחירה בבית הספר, יקבלו הצוותים החינוכיים של מקיף שיפמן תגמול כספי דיפרנציאלי בהתאם לרמת תגמול 4, כך שכל עובד הוראה יזכה בתגמול בסך של 3,448.98 שקלים. יצוין כי מנכ"לית בית הספר הזוכה היא שוש חדש, את החטיבה העליונה מנהלת מאיה שטיין-כהן, ואת חטיבת הביניים מנהלת ליאת גורמן.
ראש העיר, אריה טל: "הזכייה של תיכון שיפמן היא גאווה גדולה לעיר, והזדמנות לברך את צוות המנהלות, שוש חדש, מאיה שטיין-כהן וליאת גורמן. מדובר במגמה מתמשכת בחינוך בטירת כרמל בכלל ומקיף שיפמן בפרט, המציגה שיפור מתמיד משנה לשנה. התלמידים שלנו מתחנכים לערכים, לדרך ארץ ולשאיפה למצוינות, ועם העבודה הקשה וההשקעה האדירה מגיעות התוצאות. תודה לצוותים החינוכיים והמינהליים, וכמובן לתלמידות ולתלמידים ולהוריהם על האמון במערכת. נמשיך להשקיע משאבים ותקציבים חסרי תקדים בחינוך בטירת כרמל, מתוך מחויבות ולמען הצלחת תלמידנו בהמשך חייהם. יישר כוח ובהצלחה!".
כזכור, החל בשנת הלימודים הקרובה, תשפ"ד, יעברו שני בתי הספר התיכונים בטירת כרמל, שיפמן ואריאל, לניהולה של רשת החינוך דרכא, בשותפות מלאה עם אגף החינוך העירוני – וייקראו, בהתאמה, דרכא שיפמן ודרכא אריאל. "הצלחת החינוך בעיר תמיד היתה בראש סדר העדיפויות שלי", הוסיף ראש העיר, אריה טל, "ואני משוכנע שהשילוב עם רשת דרכא יוביל אותנו לשיאים חדשים וגבוהים אף יותר, למען הבטחת עתידם של בנות ובני הנוער שלנו".
צילום: עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות