מיום חמישי: ילדי ותלמידי החינוך המיוחד בטירת כרמל חוזרים ללמידה פרונטלית

בטירת כרמל: ביום חמישי, 19.10 יתחדשו הלימודים הפרונטליים במסגרות החינוך המיוחד בלבד. בשאר מוסדות החינוך בעיר תימשך בשלב זה הלמידה מרחוק

בהמשך לקיום הערכות מצב שוטפות עם פיקוד העורף וכלל גורמי הביטחון, ובהנחיית ראש העיר טירת כרמל, התקבלה החלטה על חזרה הדרגתית ללימודים במערכת החינוך של טירת כרמל.

בשלב ראשון, ביום חמישי, 19.10 יתחדשו הלימודים הפרונטליים במסגרות החינוך המיוחד בלבד. הלימודים במסגרות הנ"ל יתקיימו בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולשיקולי המיגון בעת חירום.

בשאר מוסדות החינוך בעיר תימשך בשלב זה הלמידה מרחוק, תוך היערכות הרשות לחידושם ככל שיתאפשר.

*ראש העיר, אריה טל:* "אני רואה חשיבות רבה בהחזרתם של ילדי ותלמידי החינוך המיוחד למסגרות פרונטליות, דווקא בתקופה מאתגרת ומורכבת זו. צוותי החינוך המיוחד ילוו את הילדים ברגישות ובדגש על הפן הרגשי והחברתי, וזוהי כמובן בשורה להורים שמתמודדים מאז פרוץ המלחמה עם סיטואציה מורכבת במיוחד. כולי תקווה שנחדש בהקדם את הלימודים בכלל מערכת החינוך בעיר".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות