עדכון בנושא הפעלת מערכת החינוך בחיפה

 עיריית חיפה פתחה שלושה מרכזי הפגה חינוכיים לילדי החינוך המיוחד, בחינוך הרגיל עד לסוף השבוע לא ייתקיימו לימודים באופן פיזי במוסדות החינוך, והלמידה תימשך בזום.

מעל ל- 100 תלמידים הלומדים במסגרות החינוך המיוחד בעיר, הגיעו לשלושה מרכזי הפגה טיפוליים שנפתחו החל על ידי מינהל החינוך בעיריית חיפה ומרכז התמיכה היישובי (מתי"א) של משרד החינוך.

המרכזים מיועדים לילדי החינוך המיוחד בעיר, מגיל הגן ועד כיתות ד'. בימים הקרובים יתווסף מענה גם לילדי חטיבות הביניים.

המרכזים שנפתחו משמשים כמרכזי הפגה אשר מעניקים מענים טיפוליים מקצועיים. בכל מרכז צוות חינוכי- טיפולי הכולל מטפלים במקצועות הבריאות, מטפלים באומנויות ותומכות הוראה הנותנים יחד מענה חינוכי והפגתי לתלמידים וכן עובדים סוציאליים ופסיכולוגים חינוכיים ממינהל החינוך, אשר מקיימים מעגלי שיח עם ההורים.

הפעילות במרכזים מתקיימת מידי יום בשלושה סבבים, ובהרשמה מראש מהשעה 9:00 עד 14:30, בהם הורה וילד מגיעים לשעתיים של הפגה.

המרכזים פועלים בשלוש שלוחות בעיר: בבית ספר שלווה, במתחם הגנים המדעיים בקרית חיים ובבית ספר רמת הנשיא. כל המסגרות נמצאות במבנים נגישים ובמרחבים מוגנים.

המרכזים יפתחו עד לחזרה ללימודים.

אילנה טרוק ראש מינהל החינוך: ילדי החינוך המיוחד הם אלו הזקוקים ביותר למסגרות טיפוליות ולמענים תואמים בזמן חרום, בשל כך, נערכנו עם הצוותים המקצועיים הנדרשים להפעלת המערך, יחד עם המתי"א [מרכז תמיכה אזורי] של משרד החינוך במחוז בזמן קצר תוך שמירה על ביטחונם המלא של הילדים בעת הפעילות, ולאפשר להם לקבל את המענה הטיפולי המיטבי

מינהל החינוך של עיריית חיפה ממשיך להפעיל עשר שמרטפיות לטובת צוותים חיוניים, בהפעלת הסייעות המלוות וצוות המינהל. כמו כן, צוותים של אבות-בית של בתי-ספר ממשיכים לסייע בטיפול במקלטי קשישים ועוד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות