חוד החנית של החינוך בגיל הרך: משלחת מטבעון הגיעה לטירת כרמל ללמוד  מפעילות מרכז הפעו"ט בעיר

משלחת מקרית טבעון בראשות ראש המועצה ביקרה במרכז הפעו"ט במטרה לקבל השראה ולהעמיק את ההיכרות עם מערך המענים והשירותים בטירת כרמל. ראש העיר, אריה טל: "מברך על כל רשות וארגון שמגיעים אלינו כדי ללמוד ולהתפתח"

 

טירת כרמל אירחה אתמול (ראשון) משלחת של נשות ואנשי חינוך מקרית טבעון, בראשות ראש המועצה, עידו גרינבלום. הצוות התארח במרכז הפעו"ט, בביקור שנועד לקבל השראה מהנעשה בעיר בתחום החינוך בגיל הרך ולהעמיק את ההיכרות עם מערך המענים והשירותים העירוניים הקיים בטירת כרמל, להורים ולילדים.

במפגש השתתפו ראש העיר טירת כרמל, אריה טל; מנהל אגף החינוך, ציון סודרי; מנהלת מחלקת הגיל הרך, ד"ר ענת בר; ומנהלת מרכז הפעו"ט, מיכל אלף. במשלחת מקרית טבעון לקחו חלק נציגי מחלקת החינוך, הגיל הרך, השירותים החברתיים ורשת המתנ"סים.

האורחים מקרית טבעון הביעו את התרשמותם העמוקה מעושר השירותים והתוכניות שקיימים בטירת כרמל והמופעלים על ידי מרכז הפעו"ט, ובעיקר מהחשיבה המעמיקה, המדיניות ארוכת השנים והחזון שמוביל ראש העיר, אריה טל, שהם קריטיים להתפתחותם של הילדים ולרווחתן של המשפחות בעיר.

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: "החינוך והטיפול בגיל הרך בטירת כרמל הם מקור עצום לגאווה לעיר כולה, ומרכז הפעו"ט שמוביל את התחום מהווה דוגמה ומופת למקצועיות ברמה הארצית וגם הבינלאומית. אני מברך על כל רשות וארגון שמגיעים אלינו כדי ללמוד ולהתפתח, ומשוכנע שמרכז הפעו"ט וטירת כרמל ימשיכו להוות חוד חנית בתחום הגיל הרך".

*מנהלת מחלקת הגיל הרך בטירת כרמל, ד"ר ענת בר:* "אנחנו שמחים וגאים להיות מקור למידה והשראה לארגונים, רשויות ואנשי חינוך מהארץ ומהעולם. החינוך בגיל הרך בטירת כרמל, בהובלת מרכז הפעו"ט, יוצר תפיסה של חדשנות בתוכניות לגיל הרך, ואפשרויות וכיוונים חדשים למתן בסיס מוצק לילדים שיתמודדו בעתיד עם עולם חדש ומאתגר של תעסוקה והשכלה. ברשות מקומית, סוד ההצלחה טמון בחזון ובהשקעה שמוביל ראש העיר, כפי שעושה אריה טל בטירת כרמל מיומו הראשון בתפקיד, כשהציב את החינוך בגיל הרך בראש סדר העדיפויות העירוני והפך אותו לשם דבר".

 

 

צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות