עם פתיחת שנת הלימודים האקדמאית, עיריית נשר מגדילה את המלגות שיוענקו לסטודנטים שמשרתים במילואים ותכיר במילואים כשעות התנדבות לה הם נדרשים

בצל הויכוח הסוער על פתיחת השנה האקדמית ללא משרתי המילואים- עיריית נשר תכפיל את מלגות הסטודנטים המשרתים במילואים

 

העיר נשר ידועה כעיר סטודנטיאלית, שניים ממוסדות האקדמיה הגדולים בישראל בשטחה. עיריית נשר אשר מעודדת השכלה גבוהה גם בימי שגרה ומחלקת מלגות לכל סטודנט תושב העיר, עכשיו בעת מלחמה ועדת המלגות החליטה כי סטודנט אשר בשירות מילואים פעיל, יקבל הגדלה עד הכפלת מלגת הלימודים על שירותו.

בנוסף, סטודנטים במילואים הרשומים למלגות המצריכות שעות התנדבות יקבלו הכרה של ימי המילואים כשעות התנדבות. כל שבוע במילואים יחשב כ-6 שעות התנדבות שירדו מסך השעות עליהם לבצע לצורך קבלת המלגה. ההטבות לסטודנטים מצטרפות להטבות השונות אותן מעניקה העירייה לכלל משרתי המילואים בתשלומי הארנונה שיכולות להגיע עד ל-25% הנחה למפקדים ומפקדות במילואים.

רועי לוי ראש העיר נשר אמר: “אני זוכר את ימי בתור סטודנט, אלו ימים מאתגרים מאוד כלכלית ונפשית, במיוחד למי שלא זוכה לסיוע מההורים. שערו בנפשכם שבאותה תקופה בדיוק קוראים לכם להגן על המדינה, לסכן את חייכם כאשר התשלומים על שכר הלימוד אינם פוסקים. העיר נשר עומדת מאחורי משרתי המילואים שלה, אנו מוקירים אותם בכל דרך אפשרית. לכן הבאתי לשולחן לועדת המלגות את האפשרות להגדיל את המלגה הניתנת לסטודנטים משרתי מילואים בני ובנות העיר. אני שמח לבשר שנוכל לעזור לגיבורים שלנו".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות