הממשלה החליטה: הבחירות המקומיות ידחו, בפעם השנייה ויתקיימו ב-27.2

הבחירות המקומיות ידחו בפעם השנייה, כך החליטה הבוקר הממשלה. הבחירות יתקיימו ב-27.2

לפני זמן קצר בישיבת הממשלה הוחלט לדחות בפעם השנייה את הבחירות לרשויות המקומיות ל-27.2. הבחירות שהיו אמורות להתקיים בתחיחה בסוף אוקטובר, נדחו ל-30.1 עם פרוץ המלחמה.

אולם בשבועות האחרונים פנו מועמדים רבים שמתמודדים ברשויות שונות וגוייסו למלחמה, וביקשו לדחות שוב את הבחירות כדי לאפשר להם להתמודד ולאפשר להם להישאר בלחימה.

לפני מספר ימים שר הפנים, משה ארבל, הסיר את התנגדותו לדחייה נוספת ואמש גם ראש הממשלה נתניהו הביע תמיכה בדחייה. כל זאת לאחר שבצה"ל הוציאו מסמך בו למעלה מ-680 מתמודדים נמצאים במלחמה ולא יוכלו להשתתף בהחירות בסוף ינואר.

כאמור, הבוקר הממשלה הסכימה לדחות את הבחירות.

יונה יהב, המועמד לראשות העיר חיפה על דחיית מועד הבחירות: ״הבחירות הקרבות הן תקוותה של חיפה, ולכן מוטב שייערכו כמה שיותר מהר. חיפה נתונה במשבר מנהיגות קשה. הבחירות הם תקוותה של חיפה. לכן ראוי שיתקיימו כמה שיותר מהר".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות