חינוך פורץ דרך: בית ספר של החינוך המיוחד ייבנה בטירת כרמל

על פי התוכנית שמובילה עיריית טירת כרמל, באמצעות אגף ההנדסה ואגף החינוך, עתיד לקום בית ספר לחינוך מיוחד.בית הספר יכלול שתי קומות ו-12 כיתות לימוד. כמו כן ייבנו במתחם אודיטוריום רב תכליתי, חדרי עזר, חדרי טכנולוגיה ומחשבים ועוד

 

מובילים בחינוך: עיריית טירת כרמל מקדמת בימים אלה במלוא המרץ תוכנית לבנייתו של בית ספר יסודי לחינוך המיוחד, לתלמידות ולתלמידים בעלי צרכים מיוחדים.

הקמת בית הספר קיבלה באחרונה הכרה בצורך על ידי משרד החינוך. על פי התוכנית שמובילה העירייה, באמצעות אגף ההנדסה ואגף החינוך, בית הספר יכלול שתי קומות ו-12 כיתות לימוד. כמו כן ייבנו במתחם אודיטוריום רב תכליתי, חדרי עזר, חדרי טכנולוגיה ומחשבים, שירותים, חדרים טיפוליים, מחסן וחדר טכני, ספרייה, שביל גישה נוח להסעות ועוד.

בית הספר לחינוך המיוחד בטירת כרמל צפוי להיות מוסד חינוכי ייחודי וחדשני לילדי וילדות החינוך המיוחד, ויקודמו בו שיטות הוראה מגוונות השמות דגש על למידה, תוך התאמת כלל התנאים לצורכי התלמידים.

ראש העיר, אריה טל: " מדובר בהישג חשוב ומועיל להתפתחות הילד ולהוריו, כאשר המטרה היא לתת מענה לילדים שאינם יכולים להשתלב במסגרת חינוך רגילה, ולהעניק להם כלים ומעטפת להמשך. כך, הילדים והוריהם תושבי העיר יזכו בשירות איכותי ומקצועי במסגרת העירונית, ולא יזדקקו להסעות לערים סמוכות. כך אנו יוצרים רצף פדגוגי עבור משפחות החינוך המיוחד, כשלב המשך לגני הילדים התקשורתיים שבנינו בעיר בשנים האחרונות. אני מודה למשרד החינוך על ההכרה בצורך ובביקוש הרב מצד ההורים, ועל המודעות לחשיבות הטיפול המקדם".

 

הדמיות: לברס טבעוני אדריכלים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות