ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל, השתתף בטקסי קביעת מזוזות בארבעה גני ילדים חדשים שנפתחו בשכונת נוף ים

אתמול נערך טקס מרגש לקיבוע מזוזות בארבעה מגני הילדים החדשים שנפתחו בשכונת נוף ים בטירת כרמל. בשלוש השנים האחרונות נפתחו בטירת כרמל 27 גני ילדים חדשים

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל השתתף אתמול בבוקר בטקסי קביעת מזוזה בארבעה מגני הילדים החדשים שנפתחו בעיר ב-1 בספטמבר, בשכונת נוף ים – דרור ועפרוני, ופטל ודובדבן.

בטקסים השתתפו גם מנהל אגף החינוך, ציון סודרי; רכזת הרישום באגף החינוך, אילנה פיצ'חדזה; והרב יוסף מרקוביץ' מחב"ד, שאף קיים תקיעות שופר ובירך על קביעת המזוזות.

בשלוש השנים האחרונות נפתחו בטירת כרמל 27 גני ילדים חדשים, ומספרם כיום עומד על 69, בהם גם שמונה גנים תקשורתיים ושמונה גנים התפתחותיים. בסך הכל ילמדו בגנים בטירת כרמל בשנת הלימודים תשפ"ד 1,758 ילדות וילדים.

ראש העיר, אריה טל: "שמחתי לפגוש את הילדות, הילדים והצוותים החינוכיים ולשוחח עם ההורים, והתרשמתי מהמבנים הנהדרים ומהסביבה החינוכית והנעימה. בשנים האחרונות העירייה בראשותי משקיעה משאבים עצומים בהקמת מוסדות חינוך חדשים, על מנת לענות על הצורך של משפחות צעירות רבות המבקשות את הטוב ביותר עבור ילדיהן. אני גאה במערכת העירונית שלנו, שבתוך שנים ספורות הכפילה את מספר הגנים בעיר! שתהיה לכולנו שנה טובה, מוצלחת, מעניינת ומהנה!".

 

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות