ניצחון של ניר שובר על ראש העיר חיפה, קליש רותם. ביהמ"ש פסק לפני זמן קצר: "סיעת חיפה פיתוח בראשות שובר תתמודד בבחירות הקרובות עם מלוא הזכויות"

ניר שובר רושם ניצחון על ראש העיר קליש רותם, כשבית המשפט קבע כי הוא לא יוכרז כפורש ויוכל להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר בראש "חיפה פיתוח" ולקבל מימון בחירות וזכויות מלאות

ניר שובר וסיעתו "חיפה פיתוח" רשמו לפני זמן קצר ניצחון חשוב בבית המשפט המחוזי בחיפה, בעתירה שהגישו נגד החלטת ראש העיר עינת קליש רותם להכריז על שובר כפורש ממועצת העיר ובכך הלכה למעשה למנוע ממנו אפשרות לרוץ למועצת העיר בבחירות הקרובות ולקבל מימון, כפי שהיה זכאי לו.

קליש רותם זימנה את שובר לשימוע והחליטה להכריז עליו כפורש, לאחר ששובר לא הצביע בעד אישור התקציב שהגישה ראש העיר.

אלא ששובר עתר לבית המשפט בטענה כי קליש רותם לא יכלה לנקוט בצעד זה שימנע ממנו התמודדות וריצה למועצת העיר בראש סיעתו.

וכך, סיעת חיפה פיתוח קיבלה הבוקר גושפנקא חוקית בבית המשפט. סופית ניר שובר מתמודד בראש סיעתו "חיפה פיתוח". נקבע כי שובר יתמודד בבחירות הקרובות, עם מלוא זכויותיו כולל מימון בחירות כדין.

שובר: ״היום נעשה צדק בחיפה! האהבה שלי לחיפה תנצח- הפיתוח בחיפה ימשיך במלוא השיא- אני וחבריי לסיעה נדאג לכך. תודה לעורכי הדין, יואל גולדברג והלן דורפמן״.

 

צילום: סיעת חיפה פיתוח

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות