יניב בן שושן בתגובה חריפה למנהל ביה"ס "הריאלי", שקרא לתלמידיו לצאת להפגין: "אף אחד לא מינה אותו כדי לשטוף את מוחם של תלמידי הריאלי"

יניב בן שושן יו״ר רשימת הליכוד בחיפה מוריד כפפות ופונה בחריפות למנהל ביה"ס הריאלי שקורא לתלמידיו לצאת ולהפגין: "אף אחד לא מינה אותו כדי לקחת את ילדי בית הספר כבני ערובה תחת דעותיו השמאלניות"

מנדי רבינוביץ׳, מנהל בית הספר הריאלי העברי בחיפה התראיין השבוע ואמר כי יעודד תלמידים לצאת להפגין נגד הרפורמה המשפטית.
יניב בן שושן יו״ר רשימת הליכוד בחיפה הגיב על הדברים הקשים ואמר: ״מנהל בית ספר בית הספר הריאלי העברי בחיפה שהגיע לתקרת הזכוכית הציבורית שלו קצת התבלבל.
אף אחד לא מינה אותו כדי לקחת את ילדי בית הספר כבני ערובה תחת דעותיו השמאלניות.
אף אחד לא מינה אותו כדי להנהיג שיטת חינוך של שטיפת מוח לילדים. אף אחד לא מינה אותו כדי להשתיק ילדים שלא מדקלמים את דף המסרים הבית ספרי שכולל התנגדות לשלטון הימין.
אף אחד לא מינה אותו כמתדלק ההפגנות במקום לעסוק בתפקידו המקצועי. מנהל בית הספר הריאלי העברי שכח שתפקידו הוא לנהל את בית הספר ולדאוג לילדים לחינוך, למידה והנחלת ערכים ולא לקידום אג׳נדה פוליטית שמאלנית בלבד.
"לצערי בית ספר הריאלי כמו בית ספר ליאובק הפך בשנים האחרונות לכר פורה לערכים אנטי ישראלים. הדבר בא לידי ביטוי בכפייה על התלמידים של מפגשים  עם הורים למחבלים מתאבדים שבאופן אבסורדי בית הספר מקביל בינם לבין המשפחות השכולות וחיילי צה״ל שנפלו בהגנה על מדינתנו. בית הספר הריאלי גם מקדם מפגשים עם חברי כנסת וגופים משמאל בלבד כשלימין הוא לא נותן במה כלל.
זה אינו חינוך לערכים, לאהבת המדינה, לגיוס משמעותי לצה״ל ובטח שלא לפלורליזם, שבעבר בית הספר היה גם מתגאה בו וגם מיישם אותו. זה חינוך לשנאה, לשטיפת מוח ולהשתקה ואפלייה של תלמידים בבית הספר רק בגלל שדעותיהם שונות מרוח המנהל.
התנהלות זו של רבינוביץ׳ גם אינה מצופה מבית ספר שמקבל תקצוב עירוני למרות השם שצבר כבית ספר פרטי. נדמה שהמנהל שכבר הוזהר פעם אחת על ידי משרד החינוך שוב משחק באש ומנסה לקדם את עצמו במקום מצויינות בבית הספר.״

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות