פרסום ראשון: החיבור הגדול – היום בצהריים יחתם הסכם התמיכה של ניר שובר ביונה יהב לראשות העיר חיפה. שובר יתמנה לסגן בשכר ויקבל לידיו וחברות סיעתו מעל 6 ועדות ותיקים שיעמדו בראשם

בשעה הקרובה יחתום ניר שובר על תמיכה במועמדותו לראשות העיר חיפה של יונה יהב. מדובר בתמיכה משמעותית מבחינה אלקטורלית ומורלית. בתמורה, ניר שובר וסיעתו יקבלו לידיהם סגן ראש עיר ועוד מספר משמעותי של תיקים וועדות בעירייה

בעוד כשעה ייחתם הסכם חשוב בבחירות בחיפה, כשחבר מועצת העיר וראש רשימת "חיפה פיתוח" ניר שובר, יודיע על פרישתו מהתמודדות לראשות העיר ותמיכתו במועמדות של יונה יהב לראשות העיר. במקביל, שובר יתמקד במירוץ של רשימתו למועצת העיר ולמיצובה כסיעה גדולה ומשפיעה.

מדובר בתמיכה בעלת משקל גדול, לאחר ששובר ב-2018 חבר לקליש רותם, כשהוא ונעמה לזימי הגיעו מרשימת העבודה ותמכו במועמדותה של קליש רותם.

בחודשים האחרונים שובר הודיע כי לא יתמוך בקליש רותם והכריז על התמודדותו לראשות העיר בראש רשימת "חיפה פיתוח". בימים אלו נערכו שיחות אינטנסיביות בין יהב לשובר לגבי תמיכתו של שובר ביהב, דבר שלאחר משא ומתן מבשיל היום בצהריים לחתימה על הסכם תמיכה.

על פי גורמים המקורבים למו"מ שובר יצא מהסכם זה עם שלל רב בידו, כשכמעט כל דרישותיו מתקבלות. שובר ימונה לסגן בשכר או אף מ"מ ראש עיר, זאת בתנאי שסיעתו תקבל 2 מנדטים ומעלה.

ללא תלות במספר המנדטים שיכניס שובר- מאחד ומעלה, הוא יקבל לידיו את תפקיד יו"ר קהילת הדר- תפקיד שרצה בו מאוד.

כמו כן, יחזיק בתיק התיירות ותיק הגנים. כמו כן, שובר עצמו יהיה יו"ר ועדת שיקום נחלים וודיות- כשבכוונתו לשים דגש על שיקום נחל סעדיה. מלבד זאת הוא ביקש וקיבל לעמוד בראש ועדת רווחת בעלי החיים וועדת פיסול ואמנות במרחב הציבורי.

עו"ד הלן דורפן, מספר 2 ברשימתו של שובר שמכהנת כיו"ר ועד שכונת דניה – תהיה יו"ר ועדי השכונות, תפקיד שיוקם בעירייה ויאגד בתוכו את הקשר ועמידה בראש ועדי השכונות השונות כמו קריית חיים, נווה שאנן, על פי מודל ועד דניה. מלבד זאת עו"ד דורפן תהיה חברה בתאגידים עירוניים שונים.

אלינור אלימלך ברזני, סגן אלוף במיל. ומפקדת גזרת חיפה בזמן מלחמה וחירום, המוצבת במקום 3 ברשימת "חיפה פיתוח" – תקבל לידיה את תיק הרווחה, לאחר ששובר ויתר על תיק התרבות לטובת תיק הרוויחה.

בין היתר סוכם ששובר ימשיך לקדם את 2 הפרויקטים של 20 זוז והפודטראקס בעיר.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות