פרויקט "גוגלה" בקריית אתא מתרחב ומגיע לגני טרום חובה בעיר

"גוגלה" - פרויקט פלטפורמה חינוכית דיגיטלית הפועל בגני החובה בקריית אתא, מורחב גם לילדי גני טרום החובה

"גוגלה" הוא מיזם לפיתוח כלים ממוחשבים למידע ולתקשורת, המיועדים לקידום החינוך וההתפתחות של ילדים צעירים, אשר עדיין אינם שולטים בקריאה וכתיבה, ולהכין אותם לעולם המתוקשב שלתוכו הם גדלים.

עיריית קריית אתא מפעילה פרויקט זה בשיתוף עם מפעל הפיס בכל גני החובה בעיר וכעת לאור ההצלחה, הפרוייקט החל לפעול בעיר גם עבור ילדי גני טרום החובה במטרה לאפשר למידה חדשנית מקוונת כבר מגיל צעיר.

כל גני הילדים קיבלו ציוד מיחשוב מתקדם, מקרן, מסך ועזרים נוספים, כאשר הילדים נחשפים לתחומי דעת שונים ומפתחים מיומנויות חקר מדעיות, כישורי אוריינות וכתיבה לצד יכולת דיגיטלית בחוויה שכולה משחק והנאה וכחלק מתוכנית הלימודים השנתית.

הפלטפורמה כוללת 4 כלים: מנוע חיפוש, דוא"ל מאובטח, גיליון אלקטרוני ומעבד תמלילים המאפשרת לילדים שטרם שולטים בקריאה וכתיבה לרכוש הרגלי שימוש נאותים ואתיים בסביבה דיגיטלית. השימוש בארבעת הכלים הללו מצייד את הילד ב"ארגז כלים" עדכני לימינו ונועד להכין את הילדים לעולם החקר המתוקשב לתוכו הם גדלים, כדי שיוכלו לפעול בו בהווה ובעתיד בצורה מיטבית. הכלים תואמים את התפתחות הילדים ומאפשרים להם פעילות במחשב כמו זו של המבוגרים: חיפוש מידע, מענה לשאלות, התכתבות עם חברים וקרובים וכל זאת באופן נגיש ובטוח.

ראש העיר, יעקב פרץ: "פרויקט זה הינו נדבך נוסף בהשקעה בחינוך ילדי העיר כאשר המטרה היא הכנת כל ילדי הגנים לתפקוד מיטבי בעולם דיגיטלי ומתוקשב אשר לתוכו הם גדלים, וזאת בסיוע כלים עכשוויים ורלוונטיים אשר תואמים את התפתחותם ועולמם, ומאפשרים להם לממש את מרב הפוטנציאל הגלום בהם".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות