אמש נערך קונצרט מיוחד ומרגש בטירת כרמל: מצד אחד התזמורת והמקהלה הייצוגיות של קונסרבטוריון טירת כרמל ובמקביל התקיים בגרמניה קונצרט של קונסרבטוריון מונהיים

"תמיד נהיה לצדכם!": בשידור חי ביוטיוב - נגני קונסרבטוריון טירת כרמל והעיר מונהיים בגרמניה קיימו קונצרט משותף ומרגש

 

"תמיד נהיה לצדכם!": בשידור חי ביוטיוב – נגני קונסרבטוריון טירת כרמל והעיר מונהיים בגרמניה קיימו קונצרט משותף ומרגש

באולם אשכול פיס נערך אמש קונצרט מיוחד ומרגש תחת הכותרת "שרים ביחד", בחסות קונסרבטוריון טירת כרמל ואגף קשרי קהילה בעירייה ולעיני כ-200 מתושבות ותושבי העיר.

במהלך הערב הופיעו התזמורת והמקהלה הייצוגיות של קונסרבטוריון טירת כרמל. כאשר במקביל התקיים בגרמניה קונצרט של הרכבי קונסרבטוריון מונהיים, העיר התאומה של טירת כרמל. שני הקונצרטים הועברו בשידור חי ביוטיוב, בטירת כרמל ובמונהיים.

השנה מציינות שתי הערים 35 שנה לברית הערים התאומות ביניהן. במהלך השנים מתקיימת שורה של שיתופי פעולה בין טירת כרמל למונהיים במגוון תחומי חיים וחילופי משלחות תלמידים והרכבים מוסיקליים. רק במרץ האחרון התארחה תזמורת הנוער של טירת כרמל בקונצרט במונהיים, לעיני כ-500 צופים.

האירוע נערך במעמד ראשי הערים, אריה טל באולם פיס בטירת כרמל ועמיתו דניאל צימרמן באולם במונהיים, שבירך את הנוכחים: "חברים יקרים מטירת כרמל, אנו שולחים לכם איחולים חמים מהעיר התאומה. ישראל עוברת בימים אלה תקופה קשה מאוד. ב-7 באוקטובר הזדעזענו עמוקות ממתקפת הטרור הברברית של חמאס. מאז ועד היום, דגל ישראל מונף בגאווה ברחבת העירייה שלנו לאות סולידריות ובמחאה נגד האנטישמיות והטרור.

"במהלך 35 השנים שחלפו מאז חתימת ברית הערים התאומות, נוצרו בינינו הרבה חברויות ושיתופי פעולה מקצועיים. אני מודה לראש העיר אריה טל ולמנהל הקונסרבטוריון אלכס פרידמן על ההזמנה לקחת חלק בקונצרט הערב. בשם תושבי מונהיים אני מבקש להעביר לכם מסר – תמיד נהיה לצדכם! אנחנו רוצים ומאחלים למדינת ישראל כולה שלום וביטחון, ומקווים שניפגש שוב בקרוב".

ראש העיר, אריה טל הודה לעמיתו הגרמני על תמיכתו ועל המילים החמות: "המפגש הערב הוא עדות נוספת למערכת היחסים החמה בין טירת כרמל למונהיים. בשם תושבי עירי, אני מודה לעיר מונהיים ולקברניטיה על התמיכה הבלתי מסויגת בעם ישראל, ועל התחושה והמסר שאנחנו אף פעם לא לבד. במחזה 'דון קישוט' נכתב, ש'במקום שבו קיימת המוזיקה – אין מקום לרוע. הקונצרט הערב הוא הניצחון שלנו על החושך, על האכזריות של אויבינו, על אלה ששואפים לגזול מהעולם שאנו מכירים את הטוב, את תרבותו, את ערכיו ואת אמונותיו באדם ובחופש. יחד אנחנו חזקים, ויחד ננצח!".

*צילומים: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות