הראש בעננים: תלמידי מסלול ט"כניון בחט"ב דרכא שיפמן ערכו הפנינג לילדי הגנים המונטסורים

תלמידי מסלול ז' ט"כניון בחטיבת הביניים דרכא שיפמן, יזמו והעבירו מגוון פעילויות העשרה בנושא עננים, בהן השתתפו ילדי הגנים המונטסורים, שמיים וכוכב

 

השבוע נערך באשכול הפיס בעיר הפנינג "המן על ענן", אותו העבירו תלמידי מסלול ז' ט"כניון בחטיבת הביניים דרכא שיפמן המשתתפים בתוכנית גלוב – תוכנית מדע וחינוך עולמית, המתקיימת בחסות סוכנות החלל האמריקאית נאס"א.

במסגרת זו, יזמו והעבירו תלמידי החטיבה מגוון פעילויות העשרה בנושא עננים, בהן השתתפו ילדי הגנים המונטסורים, שמיים וכוכב. הפעילויות, שהתפרשו על פני יומיים, כללו בין השאר שעת סיפור, הרצאות, פעילויות חקר במעבדה, שעשועון, יצירות אומנות – בניית מוביילים של עננים וצביעת מסכות, כניסה לבועות סבון ענקיות ועוד.

עדי ברקוביץ', מנהלת אשכול הפיס ומפיקת ההפנינג: "זו היתה חוויה בלתי נשכחת לתלמידים, לילדים, לצוותי ההוראה ולהורים המלווים. נהניתי לראות את החיבורים שנרקמו בין ילדי הגנים והתלמידים, החולקים פדגוגיה חינוכית מדעית דומה. תודה לאגף החינוך, לעובדי אשכול הפיס, לצוותי ההוראה ולתלמידי החטיבה האלופים; הפנינג שכזה היה יכול להצליח בתקופה מאתגרת זו רק בזכות שיתוף פעולה מופתי עם גננות הגנים, אורלי סלומון ועדן יפרח".

 

צילום: עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות