עובדי כללית מחוז חיפה וגליל מערבי עושים טוב: "אנחנו חלק מהקהילה ושמחים להתנדב כל השנה"

עובדי כללית מחוז חיפה וגליל מערבי מכלל המקצועות והתפקידים התנדבו במסגרת יום המעשים הטובים (19/3), במגוון פעילויות למען הקהילה ברוח נתינה ועזרה לזולת תוך חיזוק תחושת השייכות והערבות ההדדית

צוותים מקצועיים העבירו הרצאות וסדנאות בנושאים בריאותיים, עובדים אחרים שיפצו ושדרגו מבנים לטובת הקהילה, התנדבו בארגונים מקומיים כמו מד"א, וצוותים נוספים שמחו ילדים, קשישים ואוכלוסיות מיוחדות.

בין עשרות הפרויקטים היו: הכנת עוגות לחיילים עם ילדי הגנים בעיר יקנעם, התנדבות בבסיס ציוד צבאי, שיפוץ דירת חייל בודד, פעילות בפנימיית אהבה, השתתפות בפס ייצור ערכות מצילות חיים של מד"א בקרית מוצקין, בניית ספרייה בבית ספר ועוד.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: "יום המעשים הטובים הוא יום מיוחד שבו אנו שמים דגש על חיזוק הקשר בין כללית לקהילה, ערבות הדדית ונתינה. אני גאה בעובדי כללית במחוז על ההתגייסות המרשימה ועל הנכונות שלהם לתרום מזמנם וממרצם במגוון פעילויות. זוהי הזדמנות נהדרת להודות להם על עבודתם הקשה ועל תרומתם החשובה לחברה ולקהילה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות