טל ששון מונה למנהל החדש של מרכז הצעירים והצעירות "זוזו" בטירת כרמל

טל ששון בן ה-31 ששימש כרכז חיילים משוחררים והתוכנית לפיתוח קריירה "תופסים כיוון", יחליף את רינת לפידות ויהיה מנהל מרכז הצעירים והצעירות "זוזו" בטירת כרמל

 

מנהל חדש למרכז הצעירים והצעירות זוזו בטירת כרמל: טל ששון, ששימש כרכז חיילים משוחררים והתוכנית לפיתוח קריירה "תופסים כיוון", יחליף את רינת לפידות שסיימה בחודש שעבר את תפקידה אחרי כשנתיים וחצי.

ששון, 31, נשוי לדיקלה ואב לראם והראל, מתגורר בגבעת אולגה, בעל תואר ראשון בפוליטיקה וקרימינולוגיה ממכללת אשקלון ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית בתוכנית המנהלים של אוניברסיטת חיפה. עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר גויס בצו 8, ומאז שירת למעלה משלושה חודשים כלוחם ביחידת המילואים של חטיבת גולני.

ששון: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לנהל את המקום שאני כל כך אוהב ושהוא עבורי בית שני בשנתיים וחצי האחרונות. השאיפה שלי היא שכל צעיר וצעירה בעיר יראו במרכז זוזו כבית השני שלהם – בית שיקדם, יפתח וישרת את הצרכים והרצונות של צעירי וצעירות טירת כרמל. אני רואה בתפקיד זה שליחות רבה, במיוחד בתקופה קשה ומאתגרת זו. בהזדמנות זו, אני מודה לרינת לפידות, שהובילה את מרכז הצעירים במקצועיות רבה, ומאחל לה הצלחה בהמשך".

מרכז זוזו טירת כרמל משרת את תושבות ותושבי העיר מרגע שחרורם מהשירות הצבאי ועד גיל 45, ומעניק להם ליווי וסיוע בשלושה תחומים מרכזיים: תעסוקה, השכלה גבוהה וקהילה. בכל אחד מתחומים אלה ניתן לפנות למרכז ולקבל ייעוץ וליווי מקצועיים. כמו כן מתקיימות בזוזו לאורך כל השנה מגוון רחב של פעילויות, קורסים, הרצאות, ימי עיון ועוד.

 

צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות