אבל ב"ריאלי" בחיפה עם היוודע נפילתו של רס"ל עדי אלדור, החלל ה-12 שמאבד ביה"ס מפרוץ המלחמה והשני מבני כיתתו

שני לוחמי מגל"ן, רס״ל עדי אלדור בן 21, מחיפה, ורס״ל (מיל׳) אלון קליינמן בן 21, מתל אביב נפלו בקרבות בחאן יונס. אלדור, בוגר "הריאלי" בחיפה, הוא בנו של ד״ר לירון אלדור ונכדו של פרופ׳ יוסף איצקוביץ מרמב״ם. אלון קליינמן ז״ל, הוא בנו של פרופ׳ גיא קליינמן מהמרכז הרפואי וולפסון

הבוקר הגיעה הידיעה הקשה על נפילתם בקרב בחאן יונס של שני לוחמי מגל"ן, רס״ל עדי אלדור בן 21, מחיפה, ורס״ל (מיל׳) אלון קליינמן בן 21.

דגל ישראל בבית הספר הריאלי העברי בחיפה שוב יורד הבוקר לחצי התורן עם היוודע דבר נפילתו של לוחם מגלן בוגר בית הספר רס"ל עדי אלדור ז"ל שסיים את לימודיו ב-2020.

הוא החלל ה-12 של בית הספר מאז פרוץ המלחמה והנופל השני מאותה כיתה ששכלה גם את רס"ל עמית פלד, לוחם ביחידת אגוז, בן 21 שנפל ב-7 באוקטובר.

אלדור ז״ל, הוא בנו של ד״ר לירון אלדור ונכדו של פרופ׳ יוסף איצקוביץ מרמב״ם.
אלון קליינמן ז״ל, הוא בנו של פרופ׳ גיא קליינמן מהמרכז הרפואי וולפסון.

פרופ מיקי הלברטל , מנהל המרכז הרפואי רמב"ם: " משפחת רמב"ם קיבלה הבוקר בעצב רב את הבשורה הנוראה על נפילתו בקרב של עדי אלדור ז"ל, לוחם מגלן . הידיעה על מותו של עדי ז"ל, בנו של ד"ר לירון אלדור, רופא רמב"ם, ונכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ, שהיה מנהל מחלקה בכיר ברמב"ם ומאבות תחום הפוריות ותחום תאי הגזע בישראל – שוברת את ליבנו".

ב"ריאלי" ספדו לבוגר עדי אלדור ז"ל: "בעצב אינסופי, התבשרנו הבוקר על הרוג נוסף ממשפחת הריאלי, רס"ל עדי אלדור ז"ל יחידת מגלן בחטיבת הקומנדו, שנהרג הלילה בפעילות מבצעית בחאן יונס.
עדי בוגר מחזור ק"א (2020), נכד ובן לבוגרי הריאלי, ואחיהם הבכור של אורי בוגר מחזור ק"ג, הילי תלמידת י"א וספיר תלמידת ט' בבית בירם. כולנו כואבים ומשתתפים בצערם הכבד של המשפחה והחברים. מי ייתן ולא נדע יותר צער".

הלוויתו של עדי אלדור ז״ל תתקיים היום, יום שני, ג׳ אדר א׳ תשפ״ד 12/02/2024, בשעה 16:00, בבית העלמין הצבאי בחיפה.

 

צילום: דובר צה"ל

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות