יונה יהב: אחזור ללמד שיעורי אזרחות את תלמידי בתי הספר בחיפה

ראש העיר לשעבר יונה יהב מתכוון כראש עיר לשוב ולהעביר שיעורי אזרחות בבתי הספר התיכונים בחיפה

"אנחנו בפני שנים גורליות לעיצוב דמותה של המדינה
וחשוב שאת שיעורי האזרחות יוביל ראש העיר", אומר יהב. "יש חשיבות גדולה שכל ילד יכיר את הערכים הציוניים עליהם ישראל הוקמה, ובפרט בימים אלה".

יהב, שבעברו העביר שיעורי אזרחות בכדי לעודד תלמידים לשרות משמעותי, בונה מערך שיעור אקטואלי באזרחות ביחד עם איש החינוך וחבר הרשימה שלו למועצת העיר, דני פסלר. כזכור פסלר גם היה שותף לכתיבת פרק החינוך של יהב במסגרת תכנית "100 הימים" שיהב פרסם עם הכרזתו על מועמדותו לראשות העיר חיפה.

"חשוב שכל תלמידי העיר יכירו את מקומה של הציונות בעת הזאת", אומר יהב. "רצח ההמונים שביצע החמאס נעשה כפשע נגד האנושות, היהדות, הישראליות והציונות. עלינו להבטיח שכל תלמיד יידע את חשיבות טיפוח הספר, הפריפריה וחיזוק הישובים בגבולות ובכך להבין את מהות קיומנו כאן בארץ ישראל".

בכוונת יהב להבטיח כי מערך השיעור יושרש בבתי הספר העיר, והוא עצמו יעביר שעת לימודים בנושא בכל אחד מבתי הספר התיכונים פעם בשבוע.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות