טירת כרמל: שנת הלימודים תשפ"ד נפתחה כסדרה ב-82 מוסדות החינוך ברחבי העיר עם מספר שיא של תלמידים

6,213 תלמידות ותלמידים - מספר שיא של כל הזמנים בעיר - החלו את השנה ב-82 מוסדות חינוך בטירת כרמל ללא תקלות: בגנים ילמדו 1,758 ילדים, בבתי הספר היסודיים ילמדו 2,978 תלמידים, ובבתי הספר העל-יסודיים ילמדו 1,477 תלמידים

שנת הלימודים תשפ"ד נפתחה שלשום (שישי) כסדרה וללא תקלות מיוחדות בטירת כרמל. 6,213 תלמידות ותלמידים – מספר שיא של כל הזמנים בעיר – החלו את השנה ב-82 מוסדות חינוך: בגנים ילמדו 1,758 ילדים, בבתי הספר היסודיים ילמדו 2,978 תלמידים, ובבתי הספר העל-יסודיים ילמדו 1,477 תלמידים.
בשנים האחרונות השקיעה עיריית טירת כרמל סכום חסר תקדים של כ-220 מיליון שקל בבניית מוסדות חינוך חדשים בעיר, בהתאם לגידול המשמעותי באוכלוסייה ובדגש על משפחות צעירות עם ילדים.
בין השאר, ביום הראשון של שנת הלימודים החדשה נחנך ברחוב דולפין בעיר מתחם גנים עבור תלמידי החינוך המיוחד, נקלטו שלוש כיתות ראשונות בבית הספר למדעים ואמנויות, ונחנכו שתי כיתות מונטסוריות חדשות בבית ספר דגניה. כמו כן, החל משנת הלימודים הקרובה ינוהלו שני הספר התיכוניים בעיר על ידי רשת החינוך דרכא, וייקראו בהתאם – דרכא אריאל ודרכא שיפמן. במהלך הקיץ עברו שני התיכונים שורה של עבודות שדרוג ושיפוץ, לרווחת התלמידים וצוותי ההוראה.
ראש העיר, אריה טל סייר בבוקר ה-1 בספטמבר בכמה בתי ספר בעיר, קיבל את פני התלמידים ובירך אותם ואת צוותי ההוראה בברכת שנת לימודים מוצלחת ומהנה: "יום פתיחת שנת הלימודים הוא יום חג מרגש לעיר כולה. אנו פועלים כל העת למען קידום החינוך בטירת כרמל, ומשקיעים לשם כך בכל ההיבטים הפיזיים והפדגוגיים באמצעות הקמת מוסדות חינוך חדשים, שיפוץ המוסדות הקיימים, חדשנות, יצירתיות, הרחבת תוכניות לימודיות ועוד – כל אלה במטרה להעניק סביבת לימודים ואקלים חינוכיים איכותיים וראויים לכל ילדי העיר. אני מודה לכל מנהלי ועובדי העירייה שהתגייסו במהלך הקיץ למשימה החשובה, השקיעו ונרתמו – בזכותכם עמדנו בכל היעדים גם השנה. בהצלחה ל-6,213 התלמידות והתלמידים שילמדו השנה בעיר, להוריהם, ולצוותים בכל מוסדות החינוך שלנו. שתהיה לכולנו שנה נפלאה ומרתקת!".
צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות