יצא לדרך פרויקט משותף מטעם עיריית חיפה, ליצירת מפגשים בין תלמידי חטיבת הביניים, "רמת הנשיא", בחיפה לבין תלמידי בית הספר היהודי, "אלברט איינשטיין גימנזיום", הממוקם בעיר דיסלדורף, שבגרמניה

בשלב זה מתקיימים המפגשים מרחוק, באופן מקוון, ועוסקים בהיכרות הדדית בין תלמידי בית הספר ופרויקטים משותפים. בהמשך מתוכננת משלחת הדדית של התלמידים בין המדינות

במפגש הראשון, שנערך הבוקר, הציגו התלמידים, בהתרגשות רבה, את בתי הספר, סיפרו על תחביביהם האישיים, על בני משפחתם ועל סביבתם הקרובה.

מאור שניר, מנהל בית הספר: "זאת גאווה עצומה לקחת חלק בתכנית זאת ביוזמת עיריית חיפה, אשר מטרתה לקרב לבבות בין בני נוער מישראל וגרמניה. מפגש זה מעניק חוסן ותקווה לבני-הנוער אשר הגיבו בהתלהבות ובהצעות ליוזמות שונות. כמו כן, שיתפנו בתחושותינו בימים אלה, הסברה חשובה למדינת ישראל מתוך תחושת שליחות עצומה."

איתי פסלר, מוביל התכנית: "דווקא בימים אלה זאת זכות גדולה להוביל תכנית זו. עצם החיבור בינינו מחזק את הקשרים בין קהילות יהודיות בעולם, לצד לימוד משותף ודיון בערכים משותפים".

שירה ברד, תלמידה משכבת ז': "הרגע המשמעותי מבחינתי במפגש היה שלב השאלות והתשובות, שם יכולנו להכיר אחד את השני. למדתי שבגרמניה יש בבית הספר תלמידים ממקומות שונים בעולם, כמו בישראל."

עומרי ולדמן משכבת ח': "התלהבתי מאוד מכך שרבים מהם אוהבים את ישראל ורוצים לבקר אצלנו. היה לי כיף לשמוע שרבים מהם אוהדים של קבוצת הכדורגל בדורטמונד כמוני וקבענו שבעתיד נלך ביחד למשחק."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות