נהג אוטובוס הותקף בעפולה באבנים ויריקות ע"י מספר ילדים בני 13, בגלל שהעיר להם על שעישנו באוטובוס

שוב אלימות נגד נהג אוטובוס, הפעם בעפולה על ידי ילדים בני 13. איגוד התחבורה בכוח לעובדים: "גם בימי מלחמה שגרת האלימות כלפי נהגים נמשכת"

 

נהג של חברת סופרבוס הותקף אמש בעפולה על ידי בני נוער מקומיים. שני נערים כבני 13 עישנו באוטובוס. הנהג הורה להם להפסיק. בתחנה הקרובה קיללו הנערים את הנהג, ירקו עליו ונמלטו מהדלת הקדמית. הנהג המשיך בנסיעתו ואז השליכו הנערים אבנים על האוטובוס. נזק נגרם לזגוגית דלת העליה. לנהג ולנוסעים שלום.

תלונה הוגשה במשטרת עפולה. לפני כשנתיים חווה הנהג תקיפה נוספת בידי נהג רכב פרטי שתקף אותו באגרופים.

איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "תקופת המלחמה לא מצמצמת את הפגיעה הפיזית בעובדי התחצ אלא להיפך. עובדים מסורים שהתגייסו לסייע ככל שיכלו ויוצאים לעבודה בכל מצב כדי לאפשר שגרה לציבור. לצערנו השגרה הזאת כוללת גם אלימות נגד הנהגים.

התחבורה הציבורית לא תוכל לפעול באופן שגרתי כשיש איום קבוע על ביטחון הנהגים. על משרד התחבורה לאמץ את מתווה כוח לעובדים למאבק באלימות, להקים בהקדם יחידת אבטחה לנהגים ולהכיר בנהגים שמשרתים את הציבור כעובדי ציבור".

 

צילום: כח לעובדים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות