הסערה בגן בנווה שאנן, בו 2 סייעות התעללו בפעוטה. ההורים השביתו את הגן, אימהות הוציאו את ילדיהם. "אחת החשודות היא גיסתה של הבעלים. היא ידעה על ההתעללות ולא סיפרה לנו במשך כמה ימים"

"אנחנו גם לא מוכנים שהסייעות האלו אחרי 45 יום יגיעו לעבוד בגן אחר. לא מוכנים ואנחנו מתכוונים להילחם בזה",  אומר האב לילד בגן הילדים. "מאחר ואנחנו בסוף שנת הלימודים לרבים מאיתנו אין ברירה ואנחנו נשלח את הילדים עד סוף השנה לגן".

הוריה של אותה פעוטה חשדו שביתם קרה לה משהו ביום שישי האחרון, כשהאם באה להוציא אותה מהתינוקייה והבחינה בסימנים כחולים על פניה ושפתותיה. היא שאלה את הגננת לפשר הדבר והעניין תורץ בכך שהתינוקת שיחקה בדבר מה ונפצעה. אלא שבערב שישי התקשר בעליה של הגננת-בעלים והודה באוזני ההורים ההמומים: "התעללו לכם בילדה". ממצלמות האבטחה נקראו הסייעות כשן דוחפות בכוח מוצץ לפי הפעוטה ומכסות את פתיה בחיתול. ההורים ההמומים מיהרו להתקשר ולדווח על כך למשטרה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות