חופש, אבל באמת: 55,495 תלמידי מערכת החינוך בחיפה יצאו לחופש הגדול

תלמידי מערכת החינוך היסודיים וילדי הגנים בחיפה הצטרפו לחבריהם הבוגרים יותר ויצאו לחופש הגדול. ראש העירייה בירכה

כ-12,163 ילדי גני הילדים ו-25,115 תלמידי בתי הספר היסודיים בחיפה סיימו הבוקר [ג'] את שנת הלימודים והצטרפו לכ -19,000 תלמידי בתי הספר העל יסודיים שסיימו את לימודיהם לפני כ-10 ימים
ראש העירייה עינת קליש רותם ומחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה סיגל ציוני, בירכו את התלמידים וכל אנשי מערכת החינוך בהם מנהלים, צוותי הוראה וחינוך עובדי בתי הספר והתלמידים היוצאים לחופש הגדול ואמרו: "אנחנו מסיימים שנה מורכבת במהלכה גילנו מנהלים ומורים נפלאים שעשו הכל על מנת לאפשר לתלמידיהם לקיים שגרת לימודים גם בתנאים הקשים שנכפו על כולנו. התקופה בפניה אנו עומדים גם היא אינה ברורה ומעליה מרחפת עננה של חוסר ודאות".
קליש רותם וציוני סיימו את ברכתם לחופשה נעימה ובטוחה בבקשה אישית אותה הפנו לכל תלמיד ותלמידה בעיר: "היזהרו בדרכים ושימרו על בריאותכם ובריאותם של היקרים לכם ולמסיימי כיתות י"ב המתגייסים לצה"ל אחלו שירות קל ונעים שמרו על עצמכם וחיזרו הביתה בשלום".
בתוך כך, יפתחו מחר [יום ד'] קייטנות גני הילדים ובתי הספר של החופש הגדול בהם תתקיים פעילות עד השעה 17:00 במטרה לאפשר לילדי הגנים ותלמידי כיתות א-ד, לשמור על שגרת יום חינוכית חברתית ולהקל על הוריהם שיוכלו בשמירה על הביטחון התעסוקתי ופרנסתם. בתי הספר יופעלו ע"י צוותים חינוכיים ומדריכים מקצועיים במסגרת תוכנית "בתי הספר של החופש הגדול" של משרד החינוך, שתתקיים בכל רחבי העיר. את גני הילדים של החופש הגדול יפעיל מתנ״ס נווה יוסף.
במקביל תקיים מערכת החינוך פעילויות הכנה תלמידים העולים לכיתות א' ולחטיבות הביניים בהם יתקיימו גם מרתונים לימודיים.

צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות