האזינו: כך נשמעת מורה צורחת על תלמידי כיתה א' בנשר, במהלך שיעור "רגיל". אמא: "מורה כזאת הורגת את הנשמה של הילדים"

צרחות, העלבות ועוד. כך נשמע שיעור בכיתה א' באחד מבתי הספר בנשר. הצורחת והמעליבה, היא לא אחרת ממחנכת הכיתה. עיריית נשר: "המקרה הועבר למחוז חיפה בכדי שינקטו בכל האמצעים המשמעתיים העומדים לרשותם כנגד המורה"

אחת האימהות לתלמידת כיתה א' באחד מבתי הספר היסודיים ב"נשר" פרסמה היום פוסט והקלטה בה נשמעת מחנכת כיתתה של בתה, במהלך שיעור שאמור להיות "רגיל".

 

https://youtu.be/AdiNYRBRz5A

 

לפי האם- השיעור הוקלט במקרה בנייד של הילדה, ובמהלכו נשמעת המורה כשהיא לא מפסיקה לצרוח על הילדים, לעלוב בהם ולרדות בהם, ללא הפסקה.

המורה נשמעת צורחת על הילדים: "כל הישנים להתעורר!"

אחד הילדים אומר לה בלחש כי היא מסתירה לו, ואז המורה משתלחת בו בצעקות: "מה אני מסתירה לך!! מה אתה צריך לראות??!!! ….די עם זה!!", היא צורחת על תלמידה אחרת: "די עם זה!!! דייי!! זה חומר חדש! אחרי זה את לא יודעת מה את עושה ואחרי זה את באה ומבקשת: 'תסבירי לי, אני לא יודעת'. די!!".

אז היא פונה לאחד הילדים וצורחת עליו: "ככה עשית? לא נכון!!!". וממנו לתלמידה אחרת ושוב צורחת עליה: "תניחי את העיפרון!!".

וככה ללא הרף היא ממשיכה לצרוח ולעלוב בילדים, במה שאמור להיות שיעור שגרתי.

אותה אמא שפרסמה זאת, דיאנה, כתבה: "תעצרו הכל ותקשיבו ל-2 דקות שהוקלטו בטעות בכיתה א' של הבת שלי, ככה המחנכת מדברת אל התלמידים שלה. תלמידים שרק השנה נכנסו לבית ספר, מלאים בסקרנות ורעב ללמוד. תקשיבו ותדמיינו איך לאט לאט מורה כזאת הורגת את הנשמה של הילדים האלה, איך היא משתקת אותם מלשאול שאלות, לענות בלי לפחד לטעות חלילה. תחשבו איזה מבוגרים הם יגדלו להיות עם חינוך כזה, תחשבו מה הייתם עושים אם זה היה הילד שלכם. וזה יכול להיות הילד שלכם. ניסיתי לפתור את זה מול בית הספר, אך מהרגע שפניתי למנהלת וגורמים במשרד החינוך מתנהל מסע הכפשות והשתקה נגדי. מי שאמור להגן על הילדים שלנו עסוק בהסתרה ושקרים.
לא הייתה לי ברירה אלא לשתף בכל הכוח, בשביל הבת שלי ובשביל הילדים של כולנו. אסור שמורים כאלה יישארו במערכת החינוך, חייבים להילחם בזה".

מעיריית נשר נמסר בתגובה: "עיריית נשר, מגנה את ההתנהגות המורה כפי שנשמעת בהקלטה שפורסמה ברשתות החברתיות. המקרה הועבר למחוז חיפה בכדי שינקטו בכל האמצעים המשמעתיים העומדים לרשותם כנגד המורה. להתנהגות שכזו אין מקום המערכת החינוך בנשר ואנחנו מגלים אפס סבלנות להתנהגות בוטה כלפי תלמידים. אנחנו מבינים את הלחץ העצום הנדרש ממורים ומורות בהתמודדות עם כיתות עמוסות תלמידים, אך אין להתנהגות זאת הצדקה. אנו מאמינים בהקניית כלים ומעטפת תומכת למורים, אשר יסיעו להם להתמודדות עם האתגרים בכיתת הלימוד ומשקיעים משאבים רבים לצורך כך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות