חוזרים לשגרה: מיום ראשון תחזור כלל מערכת החינוך בנשר לפעילות מלאה

היערכותה המוקדמת של עיריית נשר מאפשרת לכלל ילדי העיר, בכל המסגרות, לחזור לשגרה מלאה, כולל צהרונים כבר ביום ראשון הקרוב

צוותי החינוך בשיתוף הנהלת עיריית נשר קיימו הערכת מצב ביום שישי, שבה הוחלט על החזרה מלאה. נשר היא בין הערים היחידות בארץ החוזרת במתכונת מלאה כבר ביום ראשון.
כבר לפני שבועיים נשלחו אבות הבית בבתי הספר השונים ובגני העיר להכשיר את השטח לקראת חזרה כוללת של מערכת החינוך העירונית. היה זה ראש העיר, רועי לוי, שצפה כי ההחלטה על החזרה כוללת של מערכת החינוך תיפול בצורה מפתיעה ממשרדי הממשלה ומתוך כך על העירייה להיות מוכנה מבעוד מועד.
על החזרה הצפויה עודכנו כלל ההורים באמצעות הודעות שנשלחו אליהם מבתי הספר ומגני הילדים, כמו כן נדרשה מחשבה יצירתית מטעם בתי הספר, כך היה. במקום שיוצר צוואר בקבוק בכניסה לבית הספר, שעות ההגעה יהיו מדורגות וגמישות לפי שכבות הגיל. כמו כן ההורים התבקשו לצייד את הילדים בציוד המיגון האישי הנדרש.
רועי לוי, ראש העירייה, היה מי שהוביל את הפניה למשרד החינוך והאוצר נגד מתווה החזרה בקפסולות שבפועל מנע את החזרה לשגרה של מוסדות הלימוד, צהרוני הילדים, הסעות למוסדות הלימוד, ומתוך כך חזרה תקינה של המשק לשגרה. ״עיריית נשר הייתה ערוכה מבעוד מועד לחזרה לשגרת לימודים מלאה. במשבר האחרון התרגלנו לקבל הנחיות שנכנסות לתוקפן באופן מידי, זאת למרות ההערכות המורכבת שיש על הרשויות לקיים. הנחתי את מחלקת החינוך והעומדת בראשה, גלי כהן, לפעול להכשרת הכיתות וגני הלימוד כבר לפני כשבועיים. אנו מברכים על ההחלטה שהתקבלה בממשלה, ננהג בזהירות, בהתאם להנחיות ונחזיר את כלכלת העיר לאיתנה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות