הכי מתורגלים שיש- עיריית נשר ופיקוד העורף ביצעו תרגיל משולב ״אתר הרס״ בבניין בית הספר הישן המיועד להריסה

עיריית נשר הציעה לפלוגת פיקוד העורף היושבת בעיר להשתמש במבנה בית הספר ישורון הישן בעיר לצורך תרגיל מבצעי בשילוב כלל כוחות הביטחון והחירום

 

תושבי נשר כבר מכירים את בניין בית הספר ישורון הישן הנמצא בעיר ומיועד להריסה ולבנייה של בית ספר חדש. אך עד שיהרסו את מבנה בית הספר, ובעקבות המצב הבטחוני, הציע ראש עיריית נשר רועי לוי לפלוגת פיקוד העורף השוהה בעיר לקיים תרגיל מבצעי במבנה, היכול לדמות מקום נפילה. אתמול (ג') במהלך שעות הצהריים התאספו חיילי וחיילות הגדוד באזור בית הספר הישן לצורך קיום תרגיל משולב של כוחות פיקוד העורף, העירייה, כבאות ומד"א.

התרגיל חולק ל-3 תרחישים של נפילת טילים במוקדים שונים בעיר נשר. אחד התרחישים כלל התלקחות שריפה בעקבות נפילת טיל, כבאות והצלה הגיעו ראשונים לזירה וביצעו כיבוי של השריפה ופינוי שני תושבים. לאחר מכן כוח פקע"ר קפץ לאירוע והזניק כוחות נוספים חבר לצוות של כבאות והצלה ולקח פיקוד על האירוע.

בהמשך התרגיל ביצע הכוח ביצע סריקות בתוך מבנה בית הספר שכלל שבירת קירות ופריצת דלתות, על מנת לאתר ולחץ לכודים מתוך המבנה. התרגיל בוצע בפיקוחו של מפקד נפת חוף בפיקוד העורף וראש עירית נשר רועי לוי שנכחו במקום. התרגיל הסתיים בהצלחה והכוחות ביצועו הפקת לקחים לצורך שיפור התגובה באירועי אמת.

רועי לוי ראש העיר נשר אמר " השימוש במבנה בית הספר הישן העומד בפני הריסה, אפשרה לכוחות שהגיעו לתרגיל לדמות בצורה הקרובה ביותר למצב אמת. אנחנו מקווים שלעולם לא נצטרך להשתמש ביכולות שהוצגו בתרגיל אבל יודעים מוכנים לכל תרחיש גם בחירום וגם בשגרה".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות