מחזקים את ביטחון התושבים: כיתות הכוננות של טירת כרמל יוצאות לדרך

בתחנת משטרת טירת כרמל נערך תדריך לחברים הראשונים בכיתות הכוננות של העיר

עם פרסום המיזם נרשמו למיזם "בני המקום" עשרות תושבים ותושבות שהביעו עניין להתגייס לכיתות הכוננות. לאחר תהליך סינון ומיון קפדני שנערך בשיתוף פיקוד העורף ומשטרת טירת כרמל החל השבוע תהליך החיול של המתנדבים, במהלכו עברו קליטה והכשרה ייעודית, לרבות אימוני ירי, במטרה להכשירם לביצוע תפקידם באופן המיטבי ביותר באחריות משטרת ישראל.

כעת, עם הסמכתם, יהוו חברי כיתת הכוננות כוח אבטחה, שייתן מענה ראשוני הולם בשעת חירום ויעסוק בזמן שגרה במתן סיוע לכוחות המשטרה במשימותיהם השוטפות, לחיזוק תחושת הביטחון של התושבים. בהתאם לכך, יהיה עליהם להיות זמינים לגיוס בצו 8 בשעת חירום ובהתאם לצורך.

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: "מאז פרוץ המלחמה, פועלת עיריית טירת כרמל לעיבוי האבטחה בעיר במטרה להגביר ולחזק את תחושת הביטחון של התושבים, ולספק מענה מתוגבר בעת הצורך. כיתות הכוננות בעיר יחלו לפעול החל מהיום, בהתנדבות מלאה. מדובר באזרחים טובים שהתגייסו למשימה לשמור ולהגן על הבית של כולנו, ולסייע לקהילה ככל שנדרש בתקופה זו, ועל כך תודתי העמוקה. אני מודה למשטרת טירת כרמל ולמפקדה, סנ"צ ארז לחמיש ולפיקוד העורף והיקל"ר על שיתוף הפעולה הנפלא והסיוע בכל שנדרש. טירת כרמל עשתה היום צד נוסף וחשוב בחיזוק ביטחון התושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות