מעבים את הביטחון: יחידת סע"ר עירונית נוספת הוקמה בקריית אתא

מעבים את האבטחה והביטוחון לתושבי קריית אתא עם הקמת יחידת סע"ר שנייה בעיר

 

ביום שלישי השבוע, התקיימה בספרייה העירונית בקריית אתא הדרכה ראשונה של יחידת סע"ר (סיוע עצמי ראשוני) עירונית נוספת שתפעל בעיר.

יחידות הסע"ר מופעלות באמצעות המחלקה לשירותים חברתיים על ידי מתנדבים תושבי העיר. המתנדבים מקבלים הכשרה מקיפה ומקצועית על ידי פיקוד העורף במטרה לתת מענה ראשוני לתושבים בשעת חירום עד להגעת כוחות הביטחון.

יחידת הסער החדשה המונה כ- 45 מתנדבים, תצטרף ליחידות הקיימות בעיר: יחידת סע"ר עירונית המורכבת מבעלי התפקידים בעירייה ומונה כ-45 איש ויחידת סע"ר נוספת המונה כ-25 מתנדבים תושבי העיר שעברו הכשרה מלאה בתקופה שלפני המלחמה.

ראש העיר יעקב פרץ: "תושבים רבים הגיעו להתנדב ליחידת הסע"ר העירונית הפועלת במקביל ליחידות הפיקוח, השיטור, פיקוד העורף וכיתות הכוננות הפועלות בעיר. מרגש לראות את תושבי העיר- נשים, גברים, חילונים, דתיים וחרדים מתנדבים על מנת לסייע לכוחות הפועלים בעיר ומפגינים ערבות הדדית ורוח התנדבות יוצאי דופן".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות