חזקים ביחד! התגייסות גדולה של תושבי נשר למען חיילי צה"ל וקמפיין מיוחד של העירייה ברחבי העיר, להעלאת המורל

חזקים ביחד- בתוך שעתיים מהפרסום, עשרות מתנדבים הגיעו להיכל התרבות העירוני בנשר והכינו מאות אריזות ציוד ומזון שנשלח לחיילים. וגם: עיריית נשר יצאה בקמפיין מורלי - ״חזקים ביחד!״

שוב התגייסות חסרת תקדים בעיר נשר למען חיילי צה״ל הלוחמים בדרום. תושבי העיר התגייסו במהירות שיא לטובת חיילי צה"ל והגיעו עמוסים חבילות מזון וציוד חיוני, אשר נארז משעות הצהריים אתמול (א׳).

עיריית נשר יצאה בקמפיין מורלי אשר מטרתו לחזק את התושבים, העם והחיילים לאחר הטראומה שהכתה בכלל המדינה במתקפת הטרור הרצחנית. סיסמאת הקמפיין ״חזקים ביחד״ במהלך הקמפיין נתלו בעיר כרזות ונשלחו דרומה חבילות מזון ממותגות עם המסר המחזק.

ראש עיר רועי לוי אמר ״הקהילה בנשר תמיד מצליחה להפתיע אותי בהרתמות למען האחר. בקורונה היינו צריכים להגביל את מספר המתנדבים – פשוט כי היו יותר מידי. הפעם מהירות התגובה של התושבים היא פשוט לא תאמן, בפחות משעתיים לאחר הפרסום עשרות תושבים הגיעו עם עשרות מוצרים למיון ואריזה לחיילים הלוחמים בדרום. אני מבקש להודות לכל מי שלקח חלק ולכל מי שעוד מתקשר ומבקש להמשיך לתרום מוצרים וכן מכספו ומזמנו. ישר כח!

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות