"חרבות ברזל": ועדת מל"ח התכנסה בעיריית טירת כרמל

בישיבה, בה השתתפו גורמים עירוניים, פקע"ר ומשטרת ישראל, נערכה סקירה של תמונת המצב הביטחונית בגזרה הדרומית והיערכות להתפתחויות בגזרה הצפונית. ראש העיר, אריה טל: "פועלים באחריות והאצבע כל העת על הדופק, וערוכים לכל תרחיש"

עיריית טירת כרמל קיימה הבוקר שיבה מיוחדת של ועדת מל"ח (משק לשעת חירום), לאור המצב הביטחוני והמלחמה בדרום ובעוטף עזה.
בישיבה נערכה סקירה של תמונת המצב הביטחונית בגזרה הדרומית שבה מתנהלת הלחימה וכן בגזרה הצפונית, לרבות היערכות לתרחישים שונים. כמו כן בוצעה סקירה של תחומי האחריות של המערכות העירוניות בעת במעבר לחירום, בדגש על מתן מענה מידי לתושבים והפעלת מערך מתנדבים בחירום.

יצוין כי עיריית טירת כרמל וראש העיר, אריה טל עומדים בקשר רצוף עם כלל גורמי הביטחון במהלך הימים האחרונים, מאז פרוץ המלחמה וההחלטות מתקבלות בתיאום מלא.
בשלב זה הגדרת המצב בטירת כרמל ובאזורנו נותרה שגרה, למעט אי קיום לימודים במסגרות השונות בהתאם להחלטת משרד החינוך.
עם זאת, אמש נפתחו המקלטים הציבוריים בעיר, בהתאם להנחיית ראש העיר. רשימת המקלטים וכתובותיהם נמצאת במוקד העירוני 106 ובאתר העירייה.

בישיבה הבוקר השתתפו ראש העיר, סגניו, ראשי מכלולים ואגפים בעירייה, מפקד נפת חיפה בפקע"ר, מפקד יקל"ר, משטרת טירת כרמל ובעלי תפקידים נוספים בחירום.

ראש העיר, אריה טל: "מערך החירום העירוני מבצע תרגולים לאורך כל השנה, בהם אנחנו מקבלים הערכה רבה על היערכות הרשות לחירום. מאז החלה המלחמה בדרום, אני מקיים ישיבות והערכות מצב באופן שוטף בשיתוף כלל הגורמים הרלוונטיים. אנו פועלים באחריות והאצבע כל העת על הדופק, תוך היערכות לכל תרחיש אפשרי בגזרתנו. אלו ימים קשים לכולנו, אך אני בטוח שגם מהאתגרים העצומים שניצבים בפנינו נצא מחוזקים כשידינו על העליונה".
ראש העיר גם שיבח את פעילות מערך המתנדבים העירוני הפועל למען תושבי הדרום ועוטף עזה וחיילי צה"ל, וליוזמות של תושבי העיר בשיתוף העירייה: "ההירתמות האזרחית מפעימה ומחממת את הלב. זהו ביטוי נוסף לחוסנה של חברה, זו ישראל היפה וזו טירת כרמל היפה, ואני מחזק את כלל העוסקים במלאכה".

צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות