שר התרבות והספורט מיקי זוהר ביקר בנשר והביע עניין בהשקעה בפרוייקטים החדשניים שהוצגו בתחומי התרבות והספורט

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, ערך אתמול ביקור עבודה בנשר, במהלכו הבטיח לקדם פרויקטים עירוניים, כמו התוכנית לבניית מתחם אימונים יחיד מסוגו בישראל אשר יכשיר ויאמן בני ובנות העיר באומנויות לחימה והתעמלות אומנותית

 

אתמול (ג׳) הגיע לביקור בנשר שר התרבות והספורט מיקי זוהר לפגישת עבודה עם ראש העירייה, רועי לוי והצוות המקצועי, במהלכה של הפגישה הוצגו לשר מגוון הפרוייקטים העירוניים אשר הוקמו בשנים האחרונות. השר הביע עניין רב בפרוייקטים וביקש מצוות משרדו לבחון כיצד ניתן לסייע לרשות במימון הפרוייקטים לתועלת הציבור.

כחלק מחזונו של ראש העיר, אשר הוצג בפני השר, הציג ראש העיר את התוכנית לבניית מתחם אימונים יחיד מסוגו בישראל אשר יכשיר ויאמן בני ובנות העיר באומנויות לחימה והתעמלות אומנותית תחומים בהם בני ובנות העיר כבר זוכים להכרה בין-לאומית על הישגיהם. בנוסף הציג ראש העיר את הכוונה לשדרוג הספרייה העירונית לעדכנית ושימושית עבור הדור הנוכחי. מתחמי עבודה מתקדמים הכרות לעולם הספרים בצורה אינטראקטיבית כבר מגני הילדים ועוד. השר הביע התעניינות רבה בתוכניות החדשניות ואף הנחה את צוותו המקצועי לברר כיצד ניתן לעזור להגשימן.

בתוך כך הציג ראש העיר את מגוון הפרוייקטים שכבר פועלים בעיר:
״שבע בפארק״ , ״הכיתה האולימפית״ , ״מירוץ נשר״ , ״מרתון ספינינג״ , ״עיר הבירה״ , ״בימות פיס״ וזו כמובן רק רשימה חלקית של הפרוייקטים אשר פועלים בתחום הספורט והתרבות.

ראש העיר רועי לוי אמר: ״אני מודה לשר שהגיע אלינו לביקור, היה חשוב לי להציג לשר את פועלנו הענף בתחומי התרבות והספורט, אך לא רק, ביקשתי מהשר שהמשרד יגלה גמישות מחשבתית באשר לפרוייקטים העתידיים, אנו הולכים להפוך קומת עמודים של חטיבות הביניים למתחם אימונים מרהיב לאומנויות לחימה והתעמלות אומנותית, אין לי ספק שמתקן מתאים ותוכניות מצויינות כמו ״הכיתה האולמפית״ יצמיחו בנשר את המדליסט או המדליסטית הבא.ה של ישראל. כמו כן הצגנו את התוכניות עבור הספרייה העירונית, אשר תהפוך, בעזרת השם, למרכז חינוכי אינטראקטיבי ועדכני בשביל הדור הצעיר״.

השר מיקי זוהר אמר: ״שמחתי להגיע לעיר נשר לראות את ההתפתחות של העיר והתוכניות הרבות שיש בה בתחומי התרבות והספורט ואנחנו עוד נעזור ונפתח גם אותן. אני מודה לראש העיר רועי לוי על הביקור והפעילות המבורכת שלו בעיר״.

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות