קשובים לכולם- עיריית נשר מחלקת שעוני התראה לקהילת החירשים בעיר

אמש, בהשתתפות ראש עיריית נשר רועי לוי חולקו שעונים חכמים המספקים התראה בזמן אזעקה לכלל החירשים ולקויי השמיעה בעיר נשר

מאז תחילת המלחמה, פועלת כל העת עיריית נשר לשמירה על החוסן ועל ביטחון התושבים. אמש, שלישי, בבניין המחלקה לשירותים חברתיים תושבים ותושבות חירשים וכבדי שמיעה קיבלו מראש העיר רועי לוי שעונים חכמים שישמשו אותם בשעת חירום. על השעונים הותקנה אפליקציית התראות לשיגור טילים שפותחה על ידי יו"ר אגודת החירשים לשעבר – אהרון עיני. בעזרת האפליקציה בכל פעם שיש אזעקה, מופעלת התראה ויזואלית ותחושתית (רטט) ועל מסך השעון מופיעים האזורים בהם הופעלה האזעקה.
חלוקת השעונים מצטרפת למגוון פעולות אותן ביצעה ומבצעת העירייה על מנת לסייע לתושבים בימי המלחמה. בניהם פינוי וסידור מקלטים משותפים, חלוקת תאורת חירום לקשישים, הקמת כיתות כוננות רפואית לצד כיתות כוננות חמושות של המשטרה ופיקוד העורף, הקמת מרכזי חוסן עירוניים ועוד.
ראש העיר רועי לוי: "השעונים האלו אינם רק חכמים, אלא מצילים חיים! לאורך כל השנה ובייחוד בימי הלחימה אנו קשובים לצרכים של התושבים, ונותנים מענה לכל בקשה, על מנת לדאוג לביטחונם של כל אחד ואחת מהם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות