אולם האירועים נסגר, בר-המצווה התקיימה במתחם תת קרקעי במרכז הרפואי לגליל

בין המשתתפים היו מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, ונציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ. אושרי חדד, אמו של ניתאי: "זו היתה חוויה מרגשת במיוחד לחגוג במקום שהפך למשפחתי השנייה"

מסיבת בר מצווה מרגשת, בעיצומה של המלחמה, נערכה במרכז הרפואי לגליל בנהריה, הנמצא 10 ק"מ מהגבול עם לבנון: ניתאי חדד, בן 13, תושב נהריה, בנה של עובדת המרכז הרפואי אושרי חדד, חגג את המאורע באירוע מרגש במיוחד במתחם תת-קרקעי, בהשתתפות בני משפחה, ההנהלה ועובדים.

מסיבת בר-המצווה היתה אמורה להתקיים באולם אירועים בנהריה, אלא שהוא נסגר עקב המלחמה והמצב בצפון.

כדי לא לאכזב את חתן בר המצווה, הוחלט לחגוג את המאורע במתחם ממוגן בשמרטפיית המרכז הרפואי (מסגרת חינוכית שנפתחה עבור ילדי עובדים), שם נמצאים בשעות היום ניתאי ושניים מאחיו.

בני המשפחה שמרו על הסוד בהפתעה ואמרו לניתאי, כי הם מגיעים לאירוע במרכז הרפואי בו עובדת אמו, ורק בכניסה גילו לו.

שמטרפיית המרכז הרפואי קושטה כיאה לאירוע החגיגי, ובמרכז החדר הוצב שולחן ארוך שכלל מיני מתיקה, חטיפים ועוגות. לאחר הגעתם, עמדו בני המשפחה הנרגשים בכניסה לשמרטפיה, כשמעליהם דגל ישראל ענק ולצידם בני משפחה נוספים ועובדים מהמרכז הרפואי.

בין העובדים והעובדות שנטלו חלק בהפקת האירוע היו ההנהלה האדמיניסטרטיבית, מנהלת מרכז ההדרכה "אנגל", בת שבע עובד, ומנהלת משאבי אנוש, גלית טמיר (המנהלות את השמרטפיה), וכן עובד מחלקת המשק, הפייטן והחזן שי זאנה, אשר ביצע את "ברכת הכהנים".

בין המשתתפים היו מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, נציב שירות המדינה, הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, וראש עיריית נהריה, רונן מרלי, שבירכו את חתן השמחה ובני משפחתו.

האם אושרי חדד: "ניתאי היה אמור לחגוג בר מצווה באולם עם אורחים רבים, אבל לאלוהים היו תיכנונים משלו. מאז תחילת המלחמה שלושת ילדיי נמצאים בשמרטפיה שבמרכז הרפואי, מקום הנותן לכל עובד מענה בימים המורכבים הללו. כאמא, לא יכולתי לאכזב את בני. החלטנו להפתיע את ניתאי, אבל אפילו אני לא האמנתי שההפתעה תהיה כה מדהימה ומרגשת. אנחנו מבקשים להודות לכל העושים והעושות במלאכה ולבורא עולם על הזכות להיות חלק מהמרכז הרפואי, שהפך למשפחתי השנייה".
ניתן לראיין את האם אושרי חדד בתיאום מראש איתי

צילום: רוני אלברטצילום: רוני אלברט
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות