הכי שקופים שיש: עיריית נשר מובילה מבין הרשויות במטרופולין במדד חופש המידע לציבור

שקופים לציבור: עיריית נשר מובילה את טבלת חופש המידע ברשויות המקומיות במטרופולין עם 91.7% מענה מלא, 2.8% הפסקת טיפול עקב חוסר תשלום, יתר הבקשות נדחו

 

כמידי שנה משרדי המשפטים והפנים פרסמו דוח הסוקר את יישום חוק חופש המידע בשלטון המקומי. עיריית נשר היא אחת הרשויות המובילות בארץ במענה מלא לבקשות חופש המידע.

בקשות חופש המידע הינן הכלי הציבורי המשמש להשגת מידע על הנעשה ברשויות מקומיות ואין עליו חובת פרסום.

בשנת 2022, חל גידול של כ-24% במספר הבקשות לשלטון המקומי. הוגשו 8,847 בקשות למידע לרשויות המקומיות, כאשר בשנה הקודמת 7,139 בלבד.

ראש העיר רועי לוי אמר ״מדיניות העירייה בהנהגתי היא- 100% שקיפות לציבור, אנו מנהלים משאבים ציבוריים בחרדת קודש ומכאן גם נושא חופש המידע חשוב לנו. אנו נשיב מלוא המידע לכל בקשת חופש המידע אשר תוגש ועומדת במסגרת החוק. אני מבקש להודות לממונה על חופש המידע בעיר קארין בר-לוי ולשבחה על עבודתה המצויינת״.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות