שוטר בכיר במחוז חוף נאשם בעבירות מין קשות שביצע בבת שירות לאומי, בין היתר חשד לאינוסה

שוטר בכיר ומוערך בתחנת מחוז חוף ביצע במשך תקופה עבירות מין ואף חשד לאינוס בצעירה בת השירות הלאומי מאזור חיפה. מח"ש עתה ממליץ להעמידו לדין על כך

לפני כמה חודשים בת שירות לאומי באזור חיפה נגשה לאחת מהתחנות במחוז חוף והגישה תלונה על שוטר בכיר, שאף קודם לפני כמה חודשים בדרגה, על כך שבמשך תקופה ארוכה הוא ביצע בה מעשי אינוס ועבירות מין אחרות, בניגוד לרצונה ובהזדמנויות ומקומות שונים.

התלונה הגיעה למח"ש שזימנה את הוטר הבכיר לחקירה. הוא מצידו טען כי מדובר בעלילה וכי הוא בעל משפחה והוא מעולם לא ביצע את המעשים שהצעירה מייחסת לו. אלא שהצעירה התעקשה אף להתעמת עם השוטר והטיחה בפניו בעימות שהתקיים את המעשים שביצע בה במשך תקופה ארוכה, תוך ניצול מעמדו ותפקידו.

בעקבות כל זאת במח"ש החליטו לפני כמה ימים כי נגד השוטר הבכיר יוגש כתב אישום חמור על ביצוע עבירות מין בתעירה. מאז הגשת התלונה של הצעירה נגדו, הוא הושעה מעבודתו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות