15 חודשי מאסר נגזרו על ספיר כהן, המטפלת שהתעללה בפעוטות במעון בנווה שאנן בחיפה. כעס בקרב ההורים על עונש קל לדבריהם

15 חודשי מאסר בפועל נגזרו בבית המשפט המחוזי בחיפה על המטפלת ספיר כהן, שהורשעה ב-15 מקרי התעללות בפעוטות במעון בנווה שאנן בחיפה. זעם בקרב ההורים על עונש קל לדבריהם: "היא קיבלה רק חודש על כל מקרה התעללות"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר 15 חודשי מאסר בפועל על ספיר כהן, המטפלת שהורשעה ב-15 מקרים של התעללות בפעוטות שהייתה אמורה לטפל בהם בפעוטון בנווה שאנן בחיפה.

פרשת ההתעללות נחשפה באפריל 2019, לאחר שהורים לתינוקת בת כחצי שנה הבחינו בחבלות בשפתיה.

ההורים דרשו לראות את צפו סרטוני האבטחה וגילו שהמטפלת כהן דחפה האת המוצץ בחוזקה לפיה של התינוקת, מה שגרם לפציעה.

הורים אחרים ביקשו לצפות בסרטונים והזדעזעו לגלות שגם ילדיהם נפלו קורבן להתעללות קשה מצד כהן. היא ומטפלת נוספת תקפו את התינוקות פעמים רבות, כשכהן בועטת בתינוקות ודורכת עליהם, מפילה אותם מגובה וחובטת בפניהם.

עם השמעת גזר הדין, הורי הפעןטות שנכלו באולם התרעמו על קולת העונש שנגזר על כהן ואמרו: "היא קיבלה רק חודש מאסר על כל התעללות. איזה מסר מעביר בית המשפט לגננות ולמטפלות?".

 

צילום: צילום מסך כאן 11

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות