"נשר הולכת לקראת שנתיים וחצי פשוט מדהימות. אני מסתכל על אתגרי העתיד, כל דבר שאני עושה בנשר בסופו של דבר מכוון ל- 2050. ראש עיריית נשר, רועי לוי, מסכם חצי קדנציה של תנופה אדירה (כתבת וידיאו)

ההצלחה בקורונה, החזרת אמון הציבור בעירייה, תקציב הרווחה שגדל בעשרים אחוז, ההשקעה הגדולה בחינוך, תרבות הפנאי המתפתחת במהירות ובענק והשכונה שבדרך שתהיה המתקדמת ביותר בארץ, רועי לוי, ראש עיריית נשר, בראיון סיכום חצי קדנציה לניוזים צפון

ראש עיריית נשר, רועי לוי, מסכם חצי קדנציה של תנופה אדירה בעיר נשר:

"אמון הציבור בעירייה היה בשפל ונדרשנו לשקם את אמון הציבור שיידע שיש לו על מי לסמוך, שיושבים כאן אנשים ישרים שבאו לעבוד אך ורק בשביל הציבור. במהלך הקורונה התבצע סקר בלתי תלוי בעיר ורמת האמון בעירייה הגיעה לתשעים אחוז, שזה נתון מדהים.

בתקופת הקורונה, עיריית נשר הייתה חלוצה בקמפיין המתחסנים שהתחיל בעיר, כשבמדינת ישראל השתוללה הקורונה, נשר הייתה עיר ירוקה עם אפס חולים. אח"כ הגענו בזמן מאוד קצר לתשעים אחוז מתחסנים. תקופה מאתגרת שלמדנו ממנה המון.

כל תלמיד בנשר מקבל את הטכנולוגיה הטובה ביותר, מקבל את ההשקעה בחינוך השלישית בגודלה בישראל והיום הוא מקבל גם צוות פדגוגי שיושב וחושב איך לגרום לפדגוגיה להיות הטובה ביותר, המתקדמת ביותר והמותאמת אישית הטובה ביותר."

 לראיון המלא צפו בכתבת הוידיאו.   

 

ראש עיריית נשר בראיון לניוזים צפון. צילום משה שחרראש עיריית נשר בראיון לניוזים צפון. צילום משה שחר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות