הותר לפרסום: עו"ד אפרים ארנון נרצח בפתח ביתו בנשר, ע"י תושב העיר בן 67, שלא הסכים עם הליך כינוס הנכסים שניהל ארנון בעניינו

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את תיק הרצח של עו"ד אפרים ארנון ז"ל, שנדקר למוות לפני כחודש וחצי בעיר נשר. תושב נשר בן 63 רצח בדקירטת את עו"ד ארנון כי לא הסכים להליך כינוס נכסים בו היה מעורב

 

ניתן לפרסם בתום חקירה מאומצת ועם הסרת צו אסור הפרסום, כי משטרת ישראל פענחה את תיק הרצח של עו"ד אפרים ארנון ז"ל, בתום חקירה שערכו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, במסגרתה עצרו חשוד במעורבות ברצח, תושב נשר כבן 63.

ראשיתה של החקירה בתאריך 24.3.21, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בעיר נשר, במסגרתו נדקר למוות תושב המקום – עו"ד אפרים ארנון ז"ל בן 71 בפתח ביתו על ידי שני רעולי פנים שנמלטו מהמקום.

לאחר הערכת מצב שבוצעה על ידי מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר ובשל חומרת האירוע הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז חוף. צוות חקירה מיומן ועתיר ניסיון ניהל חקירה מורכבת, במהלכה נאספו מגוון ראיות כנגד החשוד, תוך הפעלת אמצעים מודיעיניים וחקירתיים לרבות אמצעים טכנולוגיים שונים ועבודת זיהוי פלילי מקיפה בזירה ומחוצה לה, שהביאו לפענוח הרצח ומעצר החשוד, למען בטחון הציבור ומיצוי הדין.

מהחקירה עלה כי החשוד, יחד עם אדם נוסף, הגיעו בשעת בוקר מוקדמת אל ביתו של עו"ד ארנון וארבו לו בפתח הבית. כאשר יצא הקורבן אל עבודתו הגיחו השניים ודקרו אותו בדקירות סכין רבות. לאחר מכן נמלטו ברכב שנרכש לצורך ביצוע הרצח.

חקירה מאומצת שכללה צפייה בסרטוני מצלמות אבטחה, גביית עדויות, שימוש באמצעים טכנולוגיים ועוד הביאה למעצרו של החשוד, תושב נשר כבן 63 על ידי שוטרי הימ"ר, יומיים לאחר התרחשות מעשה הרצח.

הרקע לאירוע החמור כפי שעלה בחקירה הוא עבודתו של הקורבן כעו"ד העוסק בכינוס נכסים. על פי החשד סירב החשוד למימוש הליכי כינוס הנכסים אותם ניהל עו"ד ארנון כנגדו ועל כן רצח אותו.

לבקשת המשטרה הוארך מעצרו של החשוד מעת לעת בבית משפט השלום והבוקר כאמור, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, תגיש פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד החשוד בעבירת רצח וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים לבית המשפט המחוזי בעיר.

מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, אמר בהתייחס לפענוח תיק הרצח: "אירוע חמור זה מצטרף לשורת אירועים שנחקרים במקביל ביחידה המרכזית של מחוז חוף ובכולם מושקעים משאבים ואמצעים רבים ביחד עם עם שוטרים מקצועיים ונחושים על מנת לפענח את התיקים ולהביא את העבריינים לדין.
ייחודו של תיק זה הוא בכך שאדם נרצח בפתח ביתו על רקע עבודתו, ופיענוח התיק והגשת כתב האישום מהווה סימן לבאות…
גם בתיקים הנוספים נמצה את הדין עם העבריינים ונביאם לדין".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות