שבה מבית החולים לאחר שילדה את בתם, ואז בן זוגה שפך עליה גחלים בוערות ובערב השני הצית אותה עם אצטון

נחשפת מסכת ההתעללות הקשה שספגה צעירה מקריית אתא מידי בן זוגה, לאחר ששבה מביה"ח לאחר לידת בתם

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום לבית המשפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קריית אתא, בגין תקיפת בת זוגו בנסיבות מחמירות, מעשי פזיזות ורשלנות, איומים, הפרת הוראה חוקית והיזק בזדון.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות על ידי ארנון בהרב עול,  כי הנאשם והמתלוננת הינם בני זוג מאורסים ומתגוררים בדירה בקריית אתא, יחד עם בנה הקטין של המתלוננת ממערכת יחסים קודמת. ביום 18/5/20 ילדה המתלוננת את ביתה המשותפת עם הנאשם בבית החולים ומחרת היום חזרה  המתלוננת מבית החולים  אל הדירה.

ביום 20/5/20, בסמוך לשעה 1:00 בלילה, בהיותם בדירה, פרץ ויכוח בין הנאשם והמתלוננת. במהלך הויכוח השליך הנאשם על ריצפת הסלון שני בקבוקי בירה אשר נשברו כתוצאה מכך ותקף את המתלוננת, בכך שהשליך לעבר גופה אפר פחמים שהיה במצלה (מנגל) בחצר.

בהמשך לאירוע, העלתה המתלוננת לרשת החברתית "פייסבוק" תמונות המתעדות את עצמה ואת הדירה, ואלו הועברו למוקד של משטרת ישראל .

בעקבות הדיווח הגיעו שוטרים אל הדירה והנאשם עוכב על ידם לתחנת משטרת זבולון, ובהמשך אף נעצר.

ביום 21/5/20 שוחרר הנאשם ממעצר בערבות ובתנאים מגבילים, ולפיהם עליו להימצא במעצר בית מלא .בהמשך אותו היום הפר הנאשם את התנאים, בכך הגיע  אל הדירה.

עוד עולה כי באותה העת ישבה המתלוננת בסלון הדירה וניקתה את ציפורניה באמצעות אצטון, לאחר מכן מרחה המתלוננת לק על ציפורניה, כשבקבוק האצטון היה מונח על השולחן בסמוך אליה כשפייתו פתוחה.

בשלב זה, נכנס הנאשם אל הדירה ובין השניים התפתח ויכוח על רקע טענתו של הנאשם, ולפיה הוא הורחק מהדירה בלילה הקודם בעקבות תלונתה למשטרה. במהלך הוויכוח השני, שבר הנאשם חפצים בדירה  וכינה את המתלוננת "זונה". בתגובה, אמרה המתלוננת לנאשם כי היא תלך עם גבר אחר, אז איים עליה הנאשם, כי אם היא תלך עם גבר אחר הוא יהרוג אותה, ובעט הנאשם בשולחן שלידו ישבה המתלוננת, תוך שהוא מסכן אותה. כתוצאה מכך ניתז האצטון לעברה ולעבר הסיגריה שבידה ואש התקלחה ופגעה בפניה, בצווארה, בבית החזה שלה ואף בשיערה.

הנאשם הוביל את המתלוננת אל המקלחת, כיבה את האש וברח מן הדירה.

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות