11 שנות מאסר נגזרו על יואב בושמיץ מפרדס חנה באשמת אינוס ומעשים מגונים בתלמידות בנות 6 בבית ספר בקריית אתא, בזמן שהתנדב כסייע הוראה

11 שנות מאסר על יואב בושמיץ, בן 19 מפרדס חנה, שהורשע בביצוע עבירות מין חמורות בתשע תלמידות כיתה א' בנות 6 בבית ספר יסודי בקרית אתא, בזמן שעשה שנת שירות כמתנדב בבית הספר. כמו כן, ישלם לילדות פיצוי בסך 270 אלף שקל. ביצע את המעשים בזמן שהייתה מורה וסייעת בכיתה

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום 11 שנות מאסר על יואב בושמיץ, בן 19 מפרדס חנה, שהורשע בביצוע עבירות מין חמורות בתשע תלמידות כיתה א' בנות 6 בבית ספר יסודי בקרית אתא, בזמן שעשה שנת שירות כמתנדב בבית הספר.

על בושמיץ הוטלו גם שנה וחצי מאסר על תנאי, ונקבע כי הוא ישלם פיצויים כספיים של סך הכל 270 אלף שקל לתשע המתלוננות נגדו.
בושמיץ הואשם באונס ומעשים מגונים והכל בנסיבות מחמירות. בחלק מהמעשים הוא הודה עוד בחקירתו במשטרה ואף סייע להנהלת בית הספר ולחוקרים להגיע לילדות בהן פגע. בשאר המעשים הודה מיד עם תחילת משפטו.
בושמיץ, עבר לקריות והגיע לבית הספר בקריית אתא בסוף 2020, במסגרת שנת שירות ועסק שם בפעילות התנדבותית בתפקיד סייע הוראה. תחילה עבד כסייע בכיתה ד', ובהמשך עבד כסייע בכיתה א'.
לפי כתב האישום שהוגש נגדו: "העבירות בוצעו במהלך שעות הלימוד, בכיתה הומה ילדים, מורה וסייעת, בתעוזה רבה וללא עכבות. הנאשם ניצל את מעמדו כסייע הוראה, את פערי הכוחות ומעמדו כלפי הקטינות, ואת הזדקקותן לעזרתו במטלות השיעור, ופגע בהן פגיעה חמורה ומתמשכת", כך נכתב.

לפי אחת העדויות, בושמיץ ביצע את מעשיו בכיתה מלאה כשנמצאים בה מורה ואף סייעת: "לפעמים זה היה קורה כשהמורה הייתה יוצאת לצלם דפים ומשאירה אותו עם הילדים אבל זה קרה גם כשבכיתה הייתה מורה נוכחת ולפעמים איתה גם סייעת. הילדות סיפרו שכשזה היה קורה הן היו מנסות ליצור קשר עין עם המורה".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות