זה הצעיר בן ה-19 מנצרת שירה לעבר חנות אופטיקה בקניון בנוף הגליל, תוך כוונה לפגוע ולזרוע פחד באזרחים רבים במקום

כתב אישום הוגש נגד אסעד עאוני זועבי בן 19 מנצרת, ששלף אקדח וירה 15 כדורים לעבר חנות האופטיקה "פריים" בדודג' סנטר בנוף הגליל, בכוונה להטיל באדם מום או נכות או לגרום לו לחבלה חמורה

אסעד עאוני זועבי בן 19 מנצרת, שלף אקדח וירה 15 כדורים לעבר חנות האופטיקה "פריים" בדודג' סנטר בנוף הגליל, בכוונה להטיל באדם מום או נכות או לגרום לו לחבלה חמורה. כך עולה בכתב האישום שהגישה אתמו פרקליטות מחוז צפון, ובו יוחסו לזועבי עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה של נשק שלא כדין והיזק בזדון.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, לפני כחודשיים, סמוך לשעה 16:15 אחר הצהריים הגיע הנאשם לרחוב צדדי בנצרת ברכב מסוג קיה השייך לו ולמשפחתו. באותה העת הגיע למקום אלמוני הרכוב על קטנוע, שהעניק לזועבי קסדה. יחד הם נסעו בקטנוע לעבר מתחם הקניות בנוף הגליל.

הנאשם והנהג עצרו מול החנות, אז ירד זועבי מהקטנוע, שלף את אקדחו וירה כאמור 15 כדורים לעברה. בזמן הירי, שהו בחנות 4 בני אדם. חלק מהקליעים חדרו לתוך החנות, וחלקם פגעו בחזיתה העשויה זכוכית וגרמו לה לנזק.

הירי, שלפי כתב האישום בוצע כדי לסכן את האזרחים שהיו בחנות, גרם לבהלה גדולה בקרב הקונים במקום ובחנויות הסמוכות במתחם הקניות. מיד לאחר ביצוע הירי עלה הנאשם על הקטנוע שהמתין לו, ונמלט עם הנהג לנקודה שבה החנה את רכבו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות