אין דבר העומד בפני הרצון- סיפורה המרגש של שירי טל שהפכה מזמרת לעורכת דין

באמצע הלימודים עצרה שירי הכל בגלל מחלה פתאומית שתקפה את גופה אך היא לא התייאשה, המשיכה וסיימה את לימודיה בהצלחה יתרה

עו"ד שירי טל שמתפקדת כעורכת דין כיום הייתה 'שרה הגדולה'- זמרת בלהקת המאמות של אבי גואטה, המנהל של שרית חדד בזמנו. שירי רצתה רק לשיר אבל מאחר ובערה בה האהבה לצדק ולמשפט מילדות הלכה שירי בגיל 27 ללמוד משפטים. באמצע הלימודים עצרה הכל בגלל מחלה פתאומית שתקפה את גופה אך שירי לא התייאשה, המשיכה וסיימה את לימודיה בהצלחה יתרה. כיום שירי שמחזיקה בתואר שני מאוניברסיטת בר אילן, בתואר מגשרת מוסמכת ובעלת תעודה של דירקטורית בחברות, היא המנהלת והבעלים של משרד עורכי דין בפלי"ם 2 בחיפה העוסק במשפט האזרחי עם זליגה גם לעולם הפלילי בתחום עבירות סמים ומעצרים.

במשפט האזרחי מתמחה שירי בחדלות פירעון ושיקום כלכלי, ביטוח לאומי, משפחה וצווי מניעה להטרדה מאיימת. שירי מאמינה שאין הדבר העומד בפני הרצון והיא לוחמת למען הצדק שלא נשארת אדישה לאוכלוסייה המוחלשת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות