על מה עיריית חיפה הפסידה בבית המשפט לעיריית קריית ביאליק ואיך זה קשור לנפילה של אישה במתחם "ביג"?

עיריית חיפה ניסתה להתנער מאחריות לתביעה שהגישה נגדה תושבת עפולה, בשל נפילה באזור מתחם ביג. אז היא ניסתה להפיל אחריות על עיריית קריית ביאליק. הסוף? חיפה שילמה פעמיים

באוגוסט 2021 התקבלה במחלקה המשפטית של עיריית קריית ביאליק תביעה מתושבת עפולה שטענה כי נפלה מחוץ לאולמי ארנה במתחם ביג.

העירייה פנתה לעורכי הדין המייצגים את התובעת ולבית המשפט בבקשה למחוק על הסף את התביעה היות ומדובר בשטח מוניציפלי אשר אינו שייך לקריית ביאליק.

עורכי הדין של התובעת סרבו לבקשת העירייה היות ומעיריית חיפה נמסר להם כי השטח שייך לקריית ביאליק. בית המשפט קבע כי הנושא ידון בהליך המשפטי.

בהליך המשפטי דרשה המחלקה המשפטית של עיריית קריית ביאליק לדעת למי שולמה הארנונה של אולמי ארנה ושל מתחם BIG כולו ומה היקף התשלומים. טענת העירייה הייתה שבמידה ועיריית חיפה טוענת כי השטח אינו שלה אלא של עיריית קריית ביאליק, הרי גם הארנונה לאורך השנים צריכה להיות משולמת לעיריית קריית ביאליק.

ברגע שהבינו בעיריית חיפה את ההשלכות הכלכליות, הם מייד הגישו בקשה מטעמם לדחות את התביעה נגד עיריית קריית ביאליק. לאור זאת, ביקשה עיריית קריית ביאליק לפסוק לטובתה את הוצאות משפט.

בית המשפט בהחלטה מיום 21.2.22 קבע כי על עיריית חיפה לשלם לעיריית קריית ביאליק הוצאות משפט על סך 1500 שקל.

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות