17 שנות מאסר נגזרו על שחר רימוני, הצעיר מחיפה שפרץ לדירה בעיר ואנס ילדה בת 10, בזמן שמשפחתה ישנה בחדרים סמוכים

17 שנות מאסר לשחר רימוני הצעיר מחיפה שאנס ילדה בת 10, כשפרץ לבית המשפחה ואנס את הילדה כשהוריה ישנים בחדר הסמוך. רימוני, שהודה במיוחס לו במסגרת הסדר טיעון, יפצה את הקורבן ב-100 אלף שקלים

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר לפני זמן קצר על שחר רימוני בן ה-22 מחיפה מאסר בפועל של 17 שנים, במסגרת הסדר טיעון שלא כלל הסכמה על העונש, זאת על כך שלפני פחות משנה פרץ לבית משפחה בחיפה ואנס ילדה בת 10, בזמן שכל בני המשפחה ישנו בבית. בנוסף נגזרה על רימוני שנת מאסר על תנאי והוא חויב לפצות את הקורבן ב-100 אלף שקל.

ב-6 ביוני שנה שעברה , הגיע רימוני לבניין שבו מתגוררת הילדה והבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח. רימוני החליט לפרוץ אל הדירה.

לפי כתב האישום, תחילה הוא ניגש אל המטבח, הוציא סכין מאחת המגירות ונטל אותה על מנת לפתוח ארונות נעולים – וחיפש אחר דברים שיוכל לגנוב. לאחר מכן הבחין בצרור מפתחות רכב, והחליט לגנוב אותו. לאחר שהבחין שברכב יש קודן, בחר להימנע מגניבתו ולחזור אל הדירה.

אז רימוני החל להסתובב בדירה, נכנס לחדרים שונים ופנה לחדר השינה של הילדה, שישנה. הוא סגר אחריו את הדלת, החל לגעת ברגליה של הילדה שהתעוררה. לאחר מכן הוא אנס אותה, בעוד הוריה ואחיה ישנים בחדרים הסמוכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות