כתב אישום נגד תושב חיפה שהיכה את סגן ראש העיר, שמשון עידו, לאחר ש"זעם" על כך שעידו עצר בפתאומיות את רכבו סמוך ל"מקסים"

כתב אישום הוגש הבוקר נגד, יבגני חרלנוב, תושב חיפה בחשד שתקף את סגן ראש עיריית חיפה, שמשון עידו, לפני כיומיים סמוך למסעדת "מקסים", לאחר שכעס על כך שעידו עצר בפתאומיות את רכבו כדי לחנות במקום

המשטרה פתחה בחקירה לפני יומיים, עם קבלת תלונה מסגן ראש עיריית חיפה, שמשון עידו, על כך שהותקף באזור חוף הים לאחר ויכוח עם נהג אחר בכביש והוא נחבל בפיו, לאחר שהתוקף היכה אותו עם אגרוף לפנים.
על פי כתב האישום, עידו נסע ברכבו מכיוון דרום לצפון וכשהגיע לצומת מקסים בחיפה, פנה לעבר אזור המסעדה, עצר וחנה במקום. אז, על פי כתב האישום הגיח חרלנוב ופתח את דלת הנהג של עידו והחל לצרוח עליו על כך שהוא עצר בפתאומיות את הרכב. אם לא די, חרלנוב הכה באגרוף לפניו של עידו שנחבל ונזקק לטיפול.
בתוך כך, בתום ביצוע סריקות שוטרי תחנת חיפה עצרו את החשוד במעשה, תושב העיר בן 32.
הבוקר, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות