תושב עוספיא נשלח למאסר בפועל לאחר ששיסה באכזריות את כלביו בצבוע שמת ביללות וייסורים קשים

בית משפט השלום בחיפה גזר היום שלושה חודשי מאסר בפועל על תושב עוספיא בשנות ה-40 לחייו בגין ציד אכזרי, לאחר ששיסה את כלביו בצבוע שמת בייסורים קשים

רשות הטבע והגנים פתחה בחקירה נגד תושב עוספיא, בעקבות וידאו שהופיע ופורסם בפייסבוק ובו מתועדים מעשיו האכזריים תוך שימוש בכלביו.

מכתב האישום וגזר הדין עולה, כי באוגוסט 2019 הבחין הנאשם בשני צבועים סמוך לרכבו וביתו בעספיא, ושחרר את שני כלביו – כלבי תקיפה מסוג אקיטה, ושיסה אותם בצבועים. אחר כך נכנס הנאשם לרכבו, נסע אחרי הכלבים לאורך כ-400 מטר מביתו, ושם ראה כי הכלבים תפסו את אחד הצבועים, שהיה פצוע וצולע, תקפו ונשכו אותו באכזריות.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם הוציא את מכשיר הטלפון הנייד שלו וצילם סרטון, בו תיעד את התקיפה, תוך שהוא קורא בקול ומעודד את כלביו להמשיך ולתקוף את הצבוע. בעקבות האירוע, ובעידודו של הנאשם, הצבוע מת ביללות ובייסורים קשים. הנאשם אף העלה בעצמו את הסרטון הקשה והאכזרי בפוסט בפייסבוק והתפאר במעשיהם האכזריים של כלביו, אותם כינה “האריות שלי”.

בפסק הדין נכתב: “הנאשם למעשה הודה שהוא עודד את כלביו להמשיך ולתקוף את הצבוע גם לאחר שהוא נכנע, והנאשם הגדיל באכזריותו כאשר אמר שהוא גם נהנה מכך”.

בית המשפט הרשיע את הנאשם בעבירות של ציד ללא רישיון או היתר, איסור ציד בשיטות אכזריות ואיסור ציד בלילה וכאמור, גזר עליו שלושה חודשי מאסר בפועל, וכן שישה חודשי מאסר על תנאי, קנס בסך 10,000 שקל, והתחייבות כספית בסך 50 אלף שקל להימנע מביצוע אחת או יותר מהעבירות שבהן הורשע בתיק זה.

צילום ארכיון: רשות הטבע והגנים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות