הוחלט כי תושב נהריה בן ה-40 שרצח לפני כחודש את אמו בת ה-74 בביתם בעיר, כשיר לעמוד לדין באשמת רצח אמו

הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד תושב נהריה בן ה-40 בחשד לרצח אמו בת ה-74, שהתגורר לידה. בתחילה עורך דינו טען לבעיות נפשיות, אולם הוחלט כי הוא כשיר להעמדה לדין

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח במוקד 100 מתושב נהריה בן 40, לפיו רצח את אמו.

מהחקירה עולה כי החשוד, תושב אזור הצפון, תקף את אמו בת 74 ודקר אותה בכל חלקי גופה בביתה שבנהריה, כאשר גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה.

שוטרי משטרת נהריה שהגיעו לבית, תפסו את החשוד במקום ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

כאמור, בתום חקירה מאומצת שערכה היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר וכללה גביית עדויות, לצד עבודת מעבדת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, הגישה הבוקר פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע לבית המשפט המחוזי בעיר, כאשר בימים הקרובים יוגש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

בתחילה נטען כי החשוד עבר אשפוז על רקע נפשי בעבר ולכן הוא לא כשיר להעמדה לדין, אך נמצא כי הוא כשיר. משפחתו סיפרה כי אהב את אמו ודאג לה וגם אמו דאגה לבנה שהתגורר צמוד לביתה. לפי המשפחה, לא היה רקע לאירוע שהביא לרצח האם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות