גוט שב"ס: סוהרי מחוז צפון של שירות בתי הסוהר תורמים לקהילה ביום התנדבות בעמותת ״יד עזר לחבר״

״אני וכולם פה מרגישים גאווה גדולה להיות חלק מארגון שחרט על דיגלו עזרה לזולת וכבוד גדול עבורנו להעלות חיוך על פני המשפחות לקראת החג״ רב-כלאי אורלי כהן

25 סוהרים מיחידות המחוז הצפוני של שירות בתי הסוהר התנדבו למען קשישים ניצולי שואה ומשפחות מעוטות יכולת בסניף 'יד עזר לחבר' בעיר חיפה.

רב כלאי אורלי כהן מפקדת משמרת מבית סוהר 'מגידו' שהובילה את המבצע סיפרה כי הצליחו לארוז יותר מ 500 חבילות: ״ההספק היה גדול כי הסוהרים ממש התרגשו לקחת חלק במשימה״, אומרת אורלי. במהלך היום הגיע לביקור גם ראש העמותה שהתרגש מהנכונות ונפעם מהכמות והתפוקה.
״ אני וכולם פה מרגישים גאווה גדולה להיות חלק מארגון שחרט על דיגלו עזרה לזולת וכבוד גדול עבורנו להעלות חיוך על פני המשפחות לקראת החג,״ מוסיפה רב-כלאי אורלי כהן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות